• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ConQuestador's poetsspullencollectie

ConQuestador

Detailing rookie
28 sep 2011
14
0
Enkele weken geleden bedacht ik dat het wel een goed plan zou zijn mijn GTA weer eens te poetsen, aangezien ik niet zo tevreden ben over het polijsten met een bosch schuurmachine toch maar eens een DAP900 aangeschaft. Meteen er bij maar wat monello polijstmiddel en nog wat spullen..... en voor ik het wist had ik meer dan 180 euro aan spullen in de winkelmand liggen. Vervolgens had ik alles thuis... en toen merkte ik dat ik nog wat dingen miste dus heb ik er nog een bestelling van 60 euro achteraan gegooid :schaam (onder andere Iron-x, deze is niet leverbaar, maar de navulverpakking wel, daarom die dus maar besteld met een losse spuitmond er bij)

Dit samen met de spullen die ik al had zorgt dat er voor dat ik nu de volgende collectie heb:
Poetsspullen.jpg


Volgens mij moet het hier wel mee lukken :D Enige nadeel is dat het klittenband van de de gele softbuff (dus lage slijpgraad) erg slecht kleeft (kom ik nu pas achter). Achteraf gezien had ik daar dus ook ff een nieuwe pad voor moeten kopen maar ik vind het ook weer een beetje onzin om alleen die te gaan bestellen :(
 
Mooie, complete collectie hoor! Natuurlijk, het kost wat, maar je gaat er lang plezier van hebben van die mooie spullen :)^
 
De pad waarvan het klittenband niet meer plakte heb ik inmiddels zeer profesioneel gerepareerd:

padgefixt.jpg


Lang leve de action: een hele berg zelfklevend klittenband voor 1,29 :) Bij het loshalen van de DAP gewoon even een beetje uitkijken en deze pad kan sowieso nog het geplande poetsbeurtje van komend weekend doen waar ie voor gemaakt is :)
 
grandscenicman zei:
Hallo ,
Waar blijven de velgenborstels :D
Oeps, betrapt :roll

Ik had een velgenborstel in mijn winkelmand liggen bij de laatste bestelling maar uiteindelijk toch maar niet besteld. De reden: Ik ben een luie autowasser, ik spuit mijn velgen altijd in met (verdunde) cartec velgenreiniger, en zet daarna de hoge druk erop. Ze worden hier perfect schoon van en ik doe dit al 3 jaar en de lak zit er nog steeds op :p

Ik weet dat jullie poetsfanaten dit een beetje vloeken in de kerk vinden, maar ik vind het gewoon vele malen makkelijker dan handmatig die 80 spaakjes te gaan poetsen :p
 
Die bussen Tire Shine gebruik ik altijd voor de wielkasten...:)^ :D