• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Copiloot stelt zich voor

copiloot

Detailing rookie
15 jun 2014
15
0
Ik ben Menno en heb jaren lang in de autobranche gewerkt, per 1 april heeft mijn werkgever door de economische crisis en gebrek aan familiaire opvolging het bedrijf gesloten.

Tja en daar sta je dan, na 25 jaar geen werk meer
Ik ben nu met mezelf in beraad wat ik ga doen, weer solliciteren in de autobranche of ergens anders, of misschien wel voor mijzelf beginnen,de tijd zal het leren.

Om de tijd tussen het solliciteren te dooien heb ik besloten om weer eens te gaan poetsen (aan eigen autos) net als vroeger, ik kwam er achter dat het tegenwoordig detailen heet dus daar zal ik mij maar aan houden,
Ik heb mij hier aangemeld om vooral tips and tricks op te doen want er gaat een wereld voor je open.
Na mijn ontslag heb ik een Peugeot 107 gekocht, mijn vriendin rijd met een 207 cc, ik heb nog een kadettc in de schuur staan maar die moet nog gerestaureerd worden en daarnaast staat een rallyauto waar ik een aantal jaren in genavigeerd heb.

Ik heb iig genoeg te lezen hier, en zodra ik detail ervaringen en vragen heb zal ik ze hier delen en stellen