• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Corsa 1989 1.6 GSI

Corsa#1

Detailing rookie
6 jun 2011
1
0
Ik heb mijn Corsa een jaar of vier geleden laten spuiten. Toen met extra metallic en nog 3x in de blanke lak, en vier jaar later nog steeds in perfecte staat. Ik wilde toch een aantal foto's met jullie delen, omdat ik het resultaat nog steeds erg mooi vind.

Er wacht me binnenkort nog wel wat reparaties aan de bodem. Ik ben zelf niet handig met lassen, dus ik twijfel wel of ik hem wil behouden. Voor iemand die handig is, is het misschien een kleinigheid, maar ik moet toch weer in de buidel tasten.

OpelCorsazijaanzicht.webp

OpelCorsavoor.webp
\
OpelCorsaachter.webp

En de achterliggende gedacht is?? Is dit een verkooptopic of wat is je intentie? Gaat erom dat je hier laat zien welke resultaten je hebt behaald met het detailen van auto's.

Hey!
Ook ik ben benieuwd hoe jij die lak ,,onderhoud,,.
............3 keer in de blanke lak ,ben je misschien van plan om deze te wetsanden???
..wordt ie gelijk een stuk sneller ,met die weerstand die minder wordt:lol

heb vroeger ook nog met zo'n type corsa gereden
1000 cc en niet kapot te krijgen eigenlijk(top van 165 op de teller:-b )

groeten