• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Corsa met krassen op spatbord en deur

corsa01

Detailing rookie
17 aug 2011
3
0
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen om deze te verwijderen of bij te werken dat ze minder zichtbaar worden.
Op internet ben ik meerdere kras verwijderaars tegen gekomen, maar weet niet welke ik moet gebruiken en of ze wel werken.
Zie hier onder de foto's

IMG_2211.jpg


IMG_2215.png


Alvast bedankt.
 
Welkom!, lees dit even over topictitels, en tevens het verzoek om kennis te nemen van de forumreglementen (zie mijn onderschrift ;) )
 
Deze krassen krijg je niet gemakkelijk weg. Zo te zien te diep om weg te polijsten. Met de machine zullen ze mogelijk iets minder zichtbaar worden, maar ik denk niet dat je alles wegkrijgt. Indien wel, dan is het alleen maar meegenomen, nietwaar?!
 
Volgens het schadebedrijf waar langs ben geweest zijn de krassen op het spatbord wel weg te poetsen omdat ze niet diep zijn.
Ik heb zelf geen poetsmachine en wil het zelf doen met de hand, alleen weet ik niet wat ik moet gebruiken.
 
Als je het met de hand wilt proberen kan je naar de handpads kijken van Monello_Oranje en wit. Ik denk dat het ook handig is om Monello mezzo en finale thuis te hebben.
 
die op je spatbord krijg je niet weg met polijsten; te diep.
Hooguit een paar zal je volledig verwijderen, maar dan moet je aardig diep gaan en dat is niet handig op zo'n vouw in het plaatwerk want je zit er zo doorheen.
 
tinus zei:
die op je spatbord krijg je niet weg met polijsten; te diep.
Hooguit een paar zal je volledig verwijderen, maar dan moet je aardig diep gaan en dat is niet handig op zo'n vouw in het plaatwerk want je zit er zo doorheen.

Dus ik poetsen zal niet gaan helpen.
Overlaten spuiten wordt een duur geintje, dan maar zo laten.
 
Ik weet niet of je Famous kent van het Corsa C drivers forum maar daar hebben we recent ook wat krassen verwijderd.
Als ik de foto's zo zie zijn te diep. Proberen kan altijd en daar willen we je ook best mee helpen in Harderwijk of Zeewolde.

Mocht je interesse hebben stuur me dan maar een priverbericht over wanneer je eventueel kan.

Gr. Arjan
 
die krijg je echt niet weg !!!!
die zitten tot op de grondlak , en lak kan je er wel af poetsen , maar lak er op poetsen gaat niet :D