• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cuttingfactor 3M pads

DAF-44

Banned
Disaster of Bling
1 nov 2008
619
0
Hallo,

Ik mag van een kennis enkele 3M pads gratis overnemen (ik heb ze nog niet gezien dus weet nog niet wat het is). Voordat ik hiermee aan de gang zou vraag ik me af of er iemand op de hoogte is van de diverse kleur/cuttingfactor combinaties zodat ik weet waar ik ze kan plaatsen tov. LC pads die ik reeds heb. Ik heb reeds uitgebreid gegoogled maar kan niet echt uitsluitsel vinden.

Als het de wafelpads van 3M zijn, dan kun je de kleurcodering vergeliijken met die van Lake Country.

Festool gebruikt trouwens dezelfde kleurcodering als Lake Country.

;)

Maar zoals Stimpy zou zeggen: eerst een testspot maken en zoals een groot detailer zou zeggen: Find what you like and use it a lot.

nicknameless zei:
Als het de wafelpads van 3M zijn, dan kun je de kleurcodering vergeliijken met die van Lake Country.

Festool gebruikt trouwens dezelfde kleurcodering als Lake Country.

;)

Maar zoals Stimpy zou zeggen: eerst een testspot maken en zoals een groot detailer zou zeggen: Find what you like and use it a lot.

Ik kom die kleuren echter nergens tegen op I-net.
De site van 3M is wat dat betreft een beetje vaag.

Ik geef dit topic even een zetje.
Ben nl. erg benieuwd. De 3M site loopt in ieder geval niet over van duidelijkheid.

bij die nieuwe serie van 3m horen
de pads bij je polijstmiddel, dus de kleur van je fles bij de pad.

dat is dan de perfect it 3 serie