Bedankt voor de complimenten, ik ben zelf ook wel te spreken over de lampen
Goldline schijnt idd niet zo geel te zijn als dit, al heb ik daar geen ervaring mee.
Ik heb idd H4 met kapjes, deze zijn vrij makkelijk verkrijgbaar.
Even snel een plaatje voor de mensen die hier niet mee bekend zijn.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Dit is zover ik weet in elke auto te plaatsen met H4 lampen.
Een H4 lampje heeft 2 standen, dimlicht en groot licht.
Bij mij zitten er onderin de bumper 2 mistlampen. Hier zit gewoon wit H1 in. Alleen de reflector is geel, waardoor je dus geel licht krijgt.
Dan heb ik nog binnen in de koplampen 2 extra units, dit zijn 2 verstralers. Hierin zitten ook H1 lampjes.
Ik heb heel lang gezocht naar losse kapjes voor deze H1 lampjes, ik wist dat ze bestonden, maar niemand had ze.
Uiteindelijk heb ik 2 volledige koplamp units gekocht van iemand in Frankrijk (waar anders voor een Franse auto, en wat een gedoe om hiermee zaken te doen )
Het glas moest er toch af omdat de kit matig was, en vocht wil je niet in je koplampen.
Gezien 1 van de units die ik hier nog had liggen mooier was qua glas en reflector dacht ik de gele kapjes "even" over te zetten, maar dat lukte niet.
Dat lukte niet omdat dit houdertje voor het gele kapje van glas vast zit aan de reflector van de verstraler.
Uiteindelijk heb ik de hele reflector overgebouwd in de beter koplamp unit.
Na het overbouwen kon de kapje weer in het houdertje.
En hier nog even de hele unit voordat het glas geplaatst is.
Hier nog even goed te zien hoe vies het glas wordt van binnen. Door de warmte van het lampje laat de zilverlaag van de reflector een beetje los en dit vuil komt op het glas te zitten.
Doordat het glas nu ook is schoon gemaakt van binnen en buiten met APC hebben de lampen nu zo'n mooie nieuwe frisse look
Ik heb geen idee of er ook voor andere merken veel oplossingen zijn voor het plaatsen van dergelijke kapjes op H1 lampen.
Wellicht kan je overwegen om je reflectoren geel te laten spuiten bij een geschikt bedrijf
Goldline schijnt idd niet zo geel te zijn als dit, al heb ik daar geen ervaring mee.
Ik heb idd H4 met kapjes, deze zijn vrij makkelijk verkrijgbaar.
Even snel een plaatje voor de mensen die hier niet mee bekend zijn.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Dit is zover ik weet in elke auto te plaatsen met H4 lampen.
Een H4 lampje heeft 2 standen, dimlicht en groot licht.
Bij mij zitten er onderin de bumper 2 mistlampen. Hier zit gewoon wit H1 in. Alleen de reflector is geel, waardoor je dus geel licht krijgt.
Dan heb ik nog binnen in de koplampen 2 extra units, dit zijn 2 verstralers. Hierin zitten ook H1 lampjes.
Ik heb heel lang gezocht naar losse kapjes voor deze H1 lampjes, ik wist dat ze bestonden, maar niemand had ze.
Uiteindelijk heb ik 2 volledige koplamp units gekocht van iemand in Frankrijk (waar anders voor een Franse auto, en wat een gedoe om hiermee zaken te doen )
Het glas moest er toch af omdat de kit matig was, en vocht wil je niet in je koplampen.
Gezien 1 van de units die ik hier nog had liggen mooier was qua glas en reflector dacht ik de gele kapjes "even" over te zetten, maar dat lukte niet.
Dat lukte niet omdat dit houdertje voor het gele kapje van glas vast zit aan de reflector van de verstraler.
Uiteindelijk heb ik de hele reflector overgebouwd in de beter koplamp unit.
Na het overbouwen kon de kapje weer in het houdertje.
En hier nog even de hele unit voordat het glas geplaatst is.
Hier nog even goed te zien hoe vies het glas wordt van binnen. Door de warmte van het lampje laat de zilverlaag van de reflector een beetje los en dit vuil komt op het glas te zitten.
Doordat het glas nu ook is schoon gemaakt van binnen en buiten met APC hebben de lampen nu zo'n mooie nieuwe frisse look
Ik heb geen idee of er ook voor andere merken veel oplossingen zijn voor het plaatsen van dergelijke kapjes op H1 lampen.
Wellicht kan je overwegen om je reflectoren geel te laten spuiten bij een geschikt bedrijf