• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daihatsu Terios '00 Detail...

Wat een prachtige glans. De foto met de reflectie van de lichtkoepel is echt schitterend.

Die doffe plekken krijg ik ook bij het gebruik van de monello produkten op mijn fiat lak. Heb al vanalles geprobeerd(minder druk, een druppel finale, minder produkt, …).
 
Die doffe plekken waren gewoon van het te lang door gaan met wol en Inizio, maar Jah hard duwen en tergend langzaam de passes maken ja daar gaat hij duidelijk van gummen....
Met een drupje finale ging het iets langer goed, maar ook die moest er uit eindelijk aan geloven.

Die rotary, tja was de eerste keer.
Dacht pak hem even, maar dat doe je niet even ondanks je naar eigen inzicht genoeg ervaring heb opgebouwd met de DAP.
Heb idd hard geduwd en zacht, sneller en langzame passes maar het resultaat was met de DAP wol en Inizio beter...en gaf mij een geruster gevoel, want de lak was erg heet eronder geworden met de rotary...

Moet ik gewoon eens een keertje voor in de leer :D
 
Nog een paar beading pic's van de klant gekregen na het wassen..

9joxvp.jpg


2w1v674.jpg


Klant is helemaal lyrisch over het resultaat.
Hij heeft ook de eerste stap gemaakt om het bij te gaan houden dmv, juiste sponge, droogdoek, DJ BTBM schampoo en nog wat spray's te bestellen...