• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dak polijsten.

Nee, was voor m'n beeldvorming, maar als het zo is is het zo! Die ukkepuk naast me is al 23cm kleiner als mij en jij zit er dan nog eens 20cm onder, Wow! Gewoon niet gedacht vanwege dat andere wat sommigen hier ook al wel weten, dus had je niet nog eens hoeven te vermelden hoor :no_mouth:
 
Nee, was voor m'n beeldvorming
Haha, ben benieuwd wat voor een karikatuur jij nu voor e geest haalt! :p

Gewoon niet gedacht vanwege dat andere wat sommigen hier ook al wel weten, dus had je niet nog eens hoeven te vermelden hoor :no_mouth:
Wauw, deze zin moet ik even ontcijferen... Je had niet gedacht dat ik een bolle prop ben van 1,34m omdat er nog iets anders is, wat anderen leden weten?

Owjee, ik kan niks anders verzinnen dan mijn fetish om naakt te detailen?



Greetz
 
Ik gebruik vaak zo'n Curver opstapje (ca. 40 cm hoog) en dat werkt vrij goed (in het begin ging ik op mijn sokken ook op de dorpel staan, maar dit is beter).
curver-opstapje-kunststof-39x49x29-tp_7207058768155353389f.jpg