• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dakhemel kuisen

Dimitri

Detailing addict
31 jul 2011
103
65
Hoe kan ik hieraan het beste beginnen? Ik heb het al eens geprobeerd, maar toen ging er amper vuil weg. Het is de dakhemel van mijn golf 2, dat van hard plastiek is. Zeer hard zelfs, vorige keer heb ik het namelijk met het schuursponsje geprobeerd, en ik heb geen enkele schade :lol

Maar heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop het echt, als ik dat terug fris krijg is mijn interieur zo goed als nieuw...

DSCN1528.webp

DSCN1530.webp

En laat u vooral niet misleiden door de foto's, doo de flits bedriegen ze wat. irl ziet het er vuiler uit.

@ j.lipsch,

Dimitri zei:
Hoe kan ik hieraan het beste beginnen? Ik heb het al eens geprobeerd, maar toen ging er amper vuil weg. Het is de dakhemel van mijn golf 2, dat van hard plastiek is. Zeer hard zelfs, vorige keer heb ik het namelijk met het schuursponsje geprobeerd, en ik heb geen enkele schade

Materiaal: APC 1:10, (vaat)doek, emmer schoon water en schone handdoek. Stoelen en banken had ik afgedekt met een kleed om te voorkomen dat er APC op terecht kwam.
APC opspuiten, met vochtige doek afnemen, doek uitspoelen en nogmaals afnemen. Daarna met handdoek droogmaken. Warm klusje? Ja, dat wel. Maar als je eenmaal begonnen bent kun je met goed fatsoen niet meer stoppen. Check this, is halverwege de klus:

11072010053-800.webp

11072010055-800.webp

Uiteindelijk hou je dan prachtig lichtgrijze dakbedekking en kunststof panelen over. ,^^

11072010056-800.webp

11072010058-800.webp

Nou lieg ik, want ik had ook een emmer zwart water over. Er was dus meer.

Dezelfde klus heb ik uitgevoerd op die harde bedekking van een Golf, met hetzelfde resultaat. Voordeel van die harde bedekking is dat je minder risico hebt op de zogenaamde vervilting.

Bedankt mannen, eerdaags die apc kopen en dan zal ik jullie het resultaat weten te zeggen !