• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dan toch de stap gemaakt!

Jowie

Detailing rookie
25 jun 2013
367
0
Dag Dames/Heren,

Mijn naam is Johan en nu ik op zijn minst, actief dagelijks, de afgelopen week het forum aan het inlezen ben, besloot ik mezelf toch maar eens te gaan registreren en me voor te stellen.

Hoe het allemaal begon:

Sinds een week hebben we een 2 jaar oude seat ibiza gekocht, als 2de auto. Deze is sindsdien de vervanger van een 12 jaar oude Daewoo matiz. Een leuk autootje, maar hier en daar toch wat lichte krasjes die de dealer mooi uit het zicht gepoetst had. Irriteer ik me daaraan? Ja!! Hetzelfde voor onze andere auto, een Hyundai Matrix. Hier en daar een kras die ik volgens mij makkelijk weg te krijgen zijn. Daarnaast is het niet het mooiste model wat uitgebracht is, dus dan moet je er maar mooi uitzien :D
Anyway..zo ben ik op Carclean.com uitgekomen. Door diverse filmpjes en sites die toch wel de kant van Carclean.com wezen. Zijn het alleen de krasjes? Nee!! De auto wassen doe ik het liefst met de hand, mede omdat je toch ook vaak hoor dat de wasstraat krassen geeft en ik vind het resultaat toch ook niet altijd denderend. Vooral bij hardnekkige plekken.

Bij mij was schoonmaken dus afspuiten, emmer met sop. Spons buiten de emmer uitknijpen, drogen en waxen.
Nu las ik hier de manier hoe het zou moeten, zag de produkten die gebruikt werden en het verbluffende resultaat wat mijn handen toch wel liet kriebelen. Ik stond op het punt om me in te schrijven voor een clinic. Helaas zijn deze volgeboekt. Genoeg reden om dan toch die stap tot registreren te maken, toch?

Om aan de slag te gaan ben ik van plan om de dap900 lite edition/powerpack aan te schaffen met eventuele aanvullingen (klei starterskit e.d.).

Zover over mezelf en hoe ik hier terecht kwam. Nog een stukje over mij, wat niet gerelateerd is aan poetsen:

Ik ben 34 jaar, ben systeembeheerder in het Lievensberg ziekenhuis te Bergen op Zoom en ik woon in Roosendaal. Samen met mijn vriendin hebben we 2 kinderen, die ook zeer goed zijn in het bevuilen van de binnenkant van de auto :eek:) (Begin ik toch stiekem weer over vuil en auto).

Je zou bijna denken dat ik smetvrees heb, maar zo erg is het nog niet...

Ik heb al een tweetal members een pm gestuurd om mij op weg te kunnen helpen, maar voor eenieder in de omgeving van Roosendaal/Bergen op Zoom geldt: Wil je mij op weg helpen in deze, voor mij, nieuwe wereld?? Ik zou het erg waarderen :)

Groet,

Johan
 
Welkom op het forum, zo te lezen ben je al besmet met het virus! :-& Helaas is er geen tegen gif op de markt! :D
 
Hoi Peet, Dat maakt dan op zijn minst 6 leden in totaal uit Roosendaal. Zo kunnen we een clubje beginnen rofl
 
Inmiddels alle spullen binnen. Nog een shampoo bij de in nederland welbekende auto/fiets onderdelen keten besteld. Nu zou ik toch graag op zijn minst een kras op de motorkap willen gaan bewerken. Niemand in de buurt die me hierbij kan assisteren?