• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap 500 en Pad voor wax in vaste vorm

albert

Detailing rookie
1 feb 2010
132
0
als de dap500 V2 rafinni terug in voorraad is wil ik deze gaan bestellen ! maar kan ik dan ook de wax in vaste vorm hiervoor ook gebruiken?? of toch enkel vloeibare wax?
Mvg Bére

No problem !
Als potje te klein is ( 99,9% ), dan even een klein likje er uit halen en op pad smeren .... daarna gaan als een speer :)

het is deze pot!
ShowProdImg.ashx?id=100206&o=true&f=d.webp

Ik heb de vorige keer zo'n hele simpele ijsschep gebruikt, zo eentje zonder bewegende delen. Daarmee kon ik een heel dun laagje afschrapen en makkelijk op de pad leggen. Werkte beter dan verwacht!

Ik gebruik meestal voor de M16 een blauwe 4" spotbuff pad, past precies in het M16 blik :cool
De collinite 845 is vloeibaar, doe ik met een 5,5" gouden concorso op de DAP
Verder doe ik eigenlijk de meeste waxen met t handje...

:ja

Heb het al wel eens gedaan met de DAP, maar waxen met de hand is ook meer een beleving...veel leuker dus!

Voor mijn vaste wax(915)gebruikte ik ook een kunststoflepeltje maar nu durf ik ook al eens met de "pad" die bij een schoensmeerpotje zit de wax aan te brengen.
En nee de pad is nog niet gebruikt voor mijn zwarte schoenen:-b
Het is zo een padje met een handvatje aan van zo een 4cm diameter.