• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP 900 met of zonder handgreep

Zidane

Detailing trainee
5 jan 2016
21
35
Er wordt gezegd dat het instabieler is met handgreep en het minder fijn werkt. Ik ben benieuwd of de meeste hier met of zonder handgreep werken en wat hun reden is hiervoor

Ik heb de handgrepen wel op mijn machine's gemonteerd.
Tijdens het polijsten steek ik mijn hand door de handgreep en houd de machine aan de kop vast.
Door de machine aan de kop vast te houden vind ik persoonlijk dat je meer controle hebt over de machine en het werkt prettiger.
De reden dat ik de handgreep wel gemonteerd heb is omdat ik de machine daaraan op kan hangen aan mijn was/poetskar en wanneer je de machine even neerlegt ( op zijn rug zodat de pad schoon blijft ) deze door de platte handgreep erg goed blijft liggen.

Ik heb een 500 maar wel met handgreep. En net als hoevenve en redcat om ervoor te zorgen dat hij niet omrolt als je m op zijn ruggetje legt

Allereerst zit er verschil qua behuizing in de behuizing van de V1 en V2 ten opzichte van de 900V3. Ik heb de 900V2, en de D-greep zit nog altijd ongebruikt in de tas (de machine zit ook in de tas, maar gebruikt).