• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dap 900

Krikke

Detailing guru
16 aug 2018
462
150
37
hoi hoi. ik ben momenteel bezig met ons ziva (opel zafira) te polijsten
ik was bezig met de 2de ronde met monello finale en halverwege de auto start ie ni meer op
als ik dan een tik op de behuizing geef start ie ineens zeer snel op
( alsof hij op stand 6 blijft hangen ) en zakt dan naar een lager toerental
ook lijkt het alsof ie dan minder kracht heeft
en dit elke keer als ik een sectie klaar heb voor een machine waar ik nog geen 10 auto mee heb gedaan viond ik dit wel raar.
iemand een idee waar dit aan ligt ?
 
Komt hier regelmatig voorbij iets van een kabelbreuk en de koolborstels. Wellicht daar even op zoeken hier op het forum
 
Ja heb ik ook al een paar maal gehad , kabelbreuk ter hoogte van de ingang snoer machine.
 
Heb ik ook al gehad, zeer vervelend als je volop aan het detaillen bent. Best is om niet te hard aan te spannen, heb ik ondervonden.
 
Wat een rommel zeg als er zoveel mensen er last van hebben. Gelukkig dat het zo is opgelost:cool:
 
Wat een rommel zeg als er zoveel mensen er last van hebben. Gelukkig dat het zo is opgelost:cool:
Over het algemeen is het wel een degelijk apparaat voor de beginnende detailer. Men eerste rupes is besteld dus binnenkort kan ik ook vertellen wat daar de meerwaarde van is. Maar prijs kwaliteit is de dap zeker niet slecht
 
Een snoer knikken of te strak oprollen heeft niets met de kwaliteit te maken. Als je een "duurdere" Rupes koopt en net zo lomp omgaat met het snoer, krijg je ook kabelbreuk. @Miataheks ;)

Mijn DAP900 heeft in 6 jaar van veel polijsten nog maar één keer kabelbreuk gehad. De machine zelf blijft net zo lekker lopen als nieuw. (Kabelbreuk bij de ingang op machine, waar de kabel veel beweegt)
 
De link werkt niet meer... ik wilde de deur van mijn vrouw haar Ka even doen ivm iets te kort afdraaien langs bossages.
De DAP900 besloot er halverwege mee op te houden. :weary_face:

Dus wie heeft de juiste link voor mij?

EDIT! Reeds opgelost dmv onderstaande link. Hier staan duidelijke foto's tussen!

 
Laatst bewerkt: