Ja dat ding haha. Ik gebruik zeker de originele sleutel. Echter is deze ook niet helemaal lekker meer.Je bedoelt de moer Roy? (bout zit vast in de steunplaat zelf)
Eerlijk gezegd zie ik weinig bijzonders aan de moer, je gebruikt wel de meegeleverde sleutel om de steunplaat te wisselen?
Het halfronde metalen blokje ernaast zie ik wel vol zitten met beschadigingen, en ik heb het idee dat deze ook wat scheef zit.
Ik mail nog wel even. ThanksIs een lager die geheel vervangen moet worden. Alleen de bout kan niet. Mail ons even hierover want die hebben we liggen voor je.
Dat weet ik. Sleutel ertussen en steunplaat draaien. Dan heb je hem zo los. Echter schiet hij dan elke keer over... Gaat dus ergens wat fout.Of even een tapje doorheen halen. Is m8 x 1.5 dacht ik.
Overigens is die moer er alleen om tegen de houden, los/vast doe je met plate zelf vast te pakken!
Nee. Mijn eigen [emoji23]Is dat die tweedehandse die je hebt gekocht?
Moet ik morgen thuis ff kijken.Als je de bout een beetje kan kantelen dan moet deze vervangen worden.
Doe ik ook [emoji23]Vast = Vast
Tip van Flip; Steeksleutel op de bout zetten en DE PLATE RONDDRAAIEN, NIET DE DAP IN DE RONDTE SLINGEREN!![]()