• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Mijn DAP is ook binnen! :party: Helemaal netjes overgekomen! Super! En Tim+medewerkers: de pepernoten waren lekker! (volgende keer iets meer pure chocolade graag...;)
 
hier ook binnen, idd lekkere pepernootjes :-"

verder best klein apparaat, even in stopcontact gehad, en voelt lekker aan. Trilt idd minimaal. Zaterdag ermee aan de slag :party:
 
Ook vandaag de DAP binnen gekregen, ziet er super gelikt uit! Mooie ruime en stevige tas met voldoende opbergruimte. Kan eigenlijk niet wachten om 'm voor het eerst te gaan gebruiken. Ow ja, lekkere pepernoten ook :cool:

Er schijnt nog een doos vol met mooie spulletjes onderweg te zijn, morgen dus de uitbreiding binnen als 't meezit. Top geregeld weer!:)
 
Skip zei:
tsja... als je er net 1 hebt gekocht........Kon het proberen.....:-"

Met de Bosch kun je altijd je tuinhuisje nog schuren toch? ;)
Ik heb dezelfde Bosch (die best goed polished overigens), maar denk toch ook aan een DAP als beter alternatief.
 
@John,.wat moet je met 4 van die dingen?:auw

@Hans,.toch maar overstag? Binnenkort maar ff een mini meet,.kan je em eerst even testen.
 
Bij mij in de DAP-doos zaten ook 2 reserve koolborsteltjes (denk ik).... keurig!

Is er wel ergens een uitleg over hoe deze te vervangen (mocht dat over een jaar of wat nodig zijn) ? Ik zag er igv. niets over in de handleiding staan.
 
Gisterenavond kreeg ik een mailtje dat het verzonden was, dacht dat het morgen wel binnen zou komen.

Maar vandaag kwam de koerier al langs :)^

DAP + extra bestelde spullen erbij, volgend weekend gaan we los haha!

Enig minpuntje:




Ik heb m'n tosti koud laten worden omdat ik niet kon wachten om de doos open te maken :D
 
heb 'm binnen ziet er allemaal goed uit, en vooral het geluid damn wat issie stil vergeleken met die parkside, alleen jammer van het hondeweer hier, dus ik ga er als eerste een kunststof vensterbank vol met krassen mee te lijf, en een marmeren tafel.
 
Hi Dappers
Nu heb ik ook mijn DAP 500 (de eerste in duitsland ha,ha).Kwam vanmiddag.De DAP makt en kwaliteitsvol indruk! Ze is zachter dan ik dacht.En an Tim: Dank je wel for de mooien toegiften.
En an alle Dappers: Veel plezier mit deze machine.
Groets Roland