Dibbuz zei:Als je een sterk geoxideerde lak hebt kan een oranje met SSR3 prima, op harde VAG lakken is het een minder groot succes
tinus zei:niet zo boos he?! Ik vertel alleen mijn ervaringen, en die worden door sommigen gedeeld, vandaar.
Zie mijn ervaringen in de volgende post: "ALS ZELFS KLEI NIET MEER VOLDOENDE IS
quote: "Poorboys SSR3 op een Lake country lightcut pad op de Meg G220 machine op de motorkap (stand 4 en 5) op een 40/40 cm plek: mijn god wat een slechte combinatie... stuiteren, krasjes, doffe lak, SSR3 die z'n werk niet kan doen.
Vervolgens een Lake Country witte polishingpad: Heerlijk! wat een verschil, en de SSR3 verwerkt als een droom. Breekt af tot een fijne olierijke witachtige smurrie die niet snel opdroogt. Je ziet de fijne en medium swirls verdwijnen, en de diepere krasjes qua scherpte worden duidelijk milder. Grof spul maar zorgt gelukkig niet voor extra krasjes op de harde VW lak. Glans is goed, en tot 90% v.d swirls is verdwenen!."
Het verhaal is iedereen bekend; in sommige gevallen KAN een grove polish met een grove pad (lightcutting/cutting) op een dualaction niet superfijn werken. Daarom zei ik dat, net zoals onze eigen Tim...
Het is deze week nogal een gekkenhuis Lukt het de maandag na kerst? Stuur even een mailtje inderdaad, dat maakt makkelijker afspraken. ^ericon zei:Wanneer zijn jullie deze week open?
Ik zou eens aan willen komen met mijn 5 alpine voor een advies.
Kan ik meteen een stel pads meenemen, mijn bestelde pads liggen ergens op een distributiecentrum te
wachtten tot ons bedrijf weer open gaat en ou toch graag willen gaan poetsen.
Tim zei:
Tim zei:Het is deze week nogal een gekkenhuis Lukt het de maandag na kerst? Stuur even een mailtje inderdaad, dat maakt makkelijker afspraken. ^
jeffrey rallye zei:als ik een dap koop!
en ik ben een beginner met zo'n machine.
welke pad's moet ik er dan bij hebben??
welke poetsmiddel??
weet niet als ik het hier mag vragen...?? :schaam
DAF-44 zei:Neem dan gewoon:
PB SSR1
PB SSR2.5
Heavy Polishing (Groen) 1x
Polishing (Wit) 2x
Finishing (Zwart) 1x
En je kunt al een heel eind vooruit.
Ik heb voorzichtigheidshalve de groene heavy polishing genomen ipv. de (hardere) oranje.
jeffrey rallye zei:Poorboys World SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml
Poorboys World SSR2.5 Medium Super Swirl Remover - 473ml
Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad
Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad
Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad
Lake Country SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad
dus als ik dit neem wat hier boven staat!
dan heb ik al een mooi beginen met het poetsmachine!?
jeffrey rallye zei:als ik een dap koop!
en ik ben een beginner met zo'n machine.
welke pad's moet ik er dan bij hebben??
welke poetsmiddel??
weet niet als ik het hier mag vragen...?? :schaam