• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Kit

ja, dat weet ik

alleen zoals ik het lees, heeft hij zojuist het poorboy's pakket binnen gekregen

en ach.. ze zijn alle 2 prima!

Ik overweeg om de DAp kit met pb producten aan te schaffen. Maar heb ik met die pads normaal gesproken voldoende om de auto volledig mee te doen? Of kan ik beter pads extra nemen ivm verzadiging? Heb het reinigen van de pads met dreft gezien, maar zijn ze dan ook direct weer gebruiksklaar?

Met een pad moet het makkelijk lukken om 1 auto te doen. Je kan ze eventueel ook nog tussentijds evenschoon maken met de bijgeleverd zakjes schoonmaakmiddel. Je hebt dan geen Dreft meer nodig.

Voor polijsten is het schoonmaakmiddel niet heel erg, maar voor je glaze en wax is het niet zo verstandig, maar ook dan moet 1 pad makkelijk een hele auto kunnen doen. Je moet erop letten dat je niet teveel product gebruikt.

Succes!

denk wel dat je met 1 pad de hele auto kan glazen.

waxen moet je gewoon lekker met de hand doen joh! is veel makkelijker, leuker, en zeker net zo snel

Volgens mij is dat geen enkel probleem.
Vraag me alleen wel af welk polijstmiddel je dan het beste kan gebruiken?!?

Zojuist is de DAp500 bezorgd bij ons! Is de PB kit geworden. gelijk nog een Blackhole en 3m-tape besteld. Wederom super-snel geleverd. Hulde!!

Trouwens, hoeveel keer ga je met je DAP volgens het welbekende schemaatje over je lak? Anders gezegd, hoeveel keer heen en weer is 1 pass?? Of is dat echt een kwestie van beginnen met 1x, check, en evt. nog een keer het schemaatje?

net zolang alle korrels uit je ssr weg zijn..

je ziet het afbreken / doorzichtiger worden.

als het zo goed als helemaal doorzichtig is, dan is hij klaar om afgenomen te worden