• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 of DAP900

NLRisingSun

Detailing trainee
8 apr 2014
4
32
Deze vraag zal wel vaker gesteld zijn, maar kon geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag.

Ik wil een DAP aanschaffen maar zit te twijfelen tussen de DAP500 lite/powerpack of DAP900 lite/powerpack. Nou heb ik ergens gelezen dat je voor diepe krassen beter een 900 kunt hebben, is het dan niet zo dat je hetzelfde resultaat ook met de 500 kunt krijgen door er iets langer overheen te gaan, of ben ik nu de weg kwijt?

Is het verstandig om de lite pack te bestellen of de powerpack (de 900powerpack bijvoorbeeld, kost €37 meer als lite en zit voor €35 extra spullen bij) Verstandig om dan met de lite te beginnen?

Ik kan aardig krassen polijsten (op mijn werk met een rotary) maar wil voor mezelf geen risico's lopen op hologrammen vandaar de keuze voor een DAP.
Wat wil ik kunnen met de DAP: Alles wat jullie ook doen, polijsten en glazen.

Gr

Bij de Power Pack zit voor € 38,46 aan extra spullen (Peluche verde Trio 12,99, Veloce, 12,99, Colad Tape 2,49, Extra pad 9,99)

Tape en doeken heb je altijd wel nodig. Veloce zeker ook als je diepere krassen wilt verwijderen. Maar als je krassen wilt verwijderen met een rotary, dan heb je het voor je DAP niet perse nodig (al zal Veloce op je rotary wel uitstekend werken!).

De DAP500 is minder krachtig en zal langer over hetzelfde resultaat doen. Wat ook belangrijk is, de vormgeving van de DAP900 is heel anders (vernieuwd). Dus dat kan ook een voordeel zijn.

Tim,

Dank voor je snelle en duidelijke reactie, Ben erover uit, het word toch de DAP900 powerpack (uiteindelijk gaf het ergonomische design toch de voorkeur).
Eind deze maand toch maar even bestellen,