• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP900 icm monello producten op hoeveel toeren?

phyton

Detailing addict
11 jun 2012
17
50
Ik wil van de week wat krassen uit de Cabrio verwijderen. Het gaat hiet om een donker paarse Audi Cabriolet.
Nu heb ik vorig jaar een DAP900 rotary gekocht met de bijbehorende producten maar het is nooit van gekomen om het te gebruiken. ik heb ook nog een DAP500.
Mijn vraag is of jullie me kunnen vertellen welk pad met welk product en op hoeveel toeren.
De producten die ik heb:
-Groene Monello Kompressor pad
-Witte Monello Kompressor pad
-Oranje Monello Kompressor pad

-Monello Raffini-Finale
-Monello Raffini-Mezzo
-Monello Raffini-Inizio

Als ik met de rotary te werk ga dan dien ik daarna met de DAP500 aan de slag te gaan? Maar dien ik er dan nog een keer met SSR overheen te gaan of moet ik een ander product gebruiken?

Moet je hier eens ff kijken:
Machinaal stappen plan
En hier:
Overzicht polijstmiddelen en pads

En vooral: lees je eens in hier opt forum:rules

+1 wittereus.

phyton zei:
...een DAP900 rotary gekocht...

Heb je de DAP900 of de PRO900? Uit je tekst denk ik de begrijpen dat je de PRO900 bedoeld omdat je daarna spreekt over de DAP500. :weetniet

Zelf werk ik niet met een rotary, mij te gevaarlijk. Maar als ik het goed begrepen heb dan bewerk je eerst de lak met een rotary en kun je daarna volgen met een dual action machine. Daarvoor kun je zeker ook de Monello polijstmiddelen gebruiken. Maar zie hiervoor de links die wittereus je gaf.