• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP900 V2 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition

belanda

Detailing addict
27 jun 2012
52
52
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen van Carclean.
Hoop dat het de komende tijd wat beter weer gaat worden zodat ik met mijn DAP900 aan de slag kan gaan.
Zal binnen kort nog wat dingen bij gaan bestellen zoals witte pads, Spray and Wipe 3780ml, Monello doeken en misschien nog een goede wax.

DSC_0041.webp

DSC_0038.webp

DSC_0040.webp

En alles wat ik achteraf nog te kort kom.

Ziet er allemaal goed uit. Ik ga binnenkort ook voor het eerst mijn DAP proberen dus hou ons op de hoogte met je ervaringen.

Ja klopt, ik was mijn auto (met de hand) bij mijn zwager.Deze heeft een garage waar hij auto's opknapt en ook interieur reinigning doet.Dus daarom heb ik geen shampoo set besteld.

Denk dat vrijwel iedereen hier zijn auto met de hand wast. Of als toevoeging met een foamlans. Wel handig dat je bij je zwager terecht kunt. Misschien is de stap kleien, tussen was en polijsten in, nog een mooie toevoeging.

Klopt Ferry82,

Heb de klei set compleet van ( Monello - Dolce Verde Klei Set).
Zit er wel aan te denken om een Foamlans te gaan halen.