• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power - DAP900 V2 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition

belanda

Detailing rookie
27 jun 2012
52
0
Goedenavond,

Wil voor het eerst aan de gang met een DAP.Nu wil ik wel een bestelling gaan doen, maar weet niet wat ik eventueel nog meer nodig heb.

Dit is wat ik zeker wil gaan bestellen:
DAP900 V2 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition.

Maar wat kan ik er het best nog meer bij bestellen bij deze Starterskit - Lite Edition.
Zodat ik in een keer goed aan de gang kan, inplaats van alles los na te bestellen.

DAP900 V2 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition
 
Ai..als je echt van nul moet beginnen zou ik inderdaad het stukje doornemen wat Soepergrover als advies meegeeft.

Weet ook niet wat je budget is. Om het volledig goed te doen kun je rekenen op minimaal 350-400 euro.
 
Buiten de DAP900 die ik wil gaan halen wat nog meer belangrijk is om te kunnen beginnen bv extra pads van een een bepaalde kleur, of moet ik ook al meteen aan de gang met kleien of moet er nog een extra wax bij.

Ben op dit gebied nu ik verder wil gaan als alleen maar wassen en drogen een beginneling!
Dus alle informatie is welkom.

Maar zal zo wie zo dat stukje eens gaan lezen!
 
Na een paar keer het stukje wat Soepergrover als advies meegeeft gelezen te hebben wil ik de volgende producten tegelijk met de DAP900 Starterskit - Lite gaan bestellen.

Monello - Dolce Verde Klei Set
Poorboys World - Black Hole - 946ml

Weet niet of ik een Wax kan zetten na Black- Hole gebruikt te hebben, anders wil ik Poorboys World - EXP Pure Sealant erbij nemen als deze daarvoor geschikt is.

Misschien dat ik nog iets mis, dan hoor ik het graag!

microvezeldoeken heb ik nog volop liggen
 
Lijkt mij een leuke klei set,zit een goede doek bij en goede spray,deze spray is erg belangrijk tijdens het kleien.Gebruik hier niet te weinig van! Het werkt als glijmiddel en deze is nodig om geen schade aan lak te veroorzaken. Bestel een fles spray&wipe mee. Ideaal als glijmiddel tijdens het kleien en verder universeel inzetbaar voor schoonmaak werk,opfrisbeurt etc..

Blackhole moet je aftoppen met een sealant en/of wax. Na de eerste regenbui zal anders de blackhole weer verdwenen zijn.
De EXP is hier geschikt voor.

Microvezeldoeken en vooral die van Monello heb je nooit genoeg. Alle andere supermarkt,warenhuis,bouwmarkt doeken zijn voor het vuile werk en niet echt geschikt voor je lak.
 
Hoi Frogs,

Bedankt voor je reactie.Ben blij om te horen dat ik dan toch de goede producten ga bestellen.

Bestel een fles spray&wipe mee:
Zal van deze dan ook een bestellen.

Natuurlijk is dit maar om te beginnen, zal in de toekomst zeker nog wat andere producten nodig hebben (bestellen).Maar dit is maar om te beginnen