• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP900

jeffrey.g

Detailing rookie
3 feb 2013
9
0
hallo,

ik zit met een probleem, ik gebruik opdit moment een makita 9227 rotary wat echt superwerkt(is ook pas 2x gebruikt) echt alle defecten haalt hij weg maar ik blijf met die holograms zitten,ik detail nu zo 1jaar met de machine en zo 2totaal,aangezien ik helemaal gek wordt van die holograms en vindt dat je niet zo iets kan afleveren,zit ik te denken om een D/A te kopen,maar ik zit tegenwoordig nogal krap bij kas dus ik kan me zelf geen Flex D/A veroorloven,toen ben ik bij de DAP900 uitgekomen,maar kan deze dezelfde resultaten brengen als een rotary maar dan zonder kans op holograms.want dan zat ik te denken om me makita te verkopen en met dat geld een dap te kopen.het moet wel 100% swirl free zijn.
wat zouden jullie doen.

m.v.g jeffrey geelen.

Ik zou de rotary houden en de DAP voor de laatste stap bewaren om hologrammen te verwijderen. Rotary werkt over het algemeen sneller werken en is vooral op hardere lakken een zegen. De DAP dus voor de laatste finessing stap gebruiken, dit kan zelfs met de DAP500.

Heb vandaag iemand met een Dap900 en een Flex vrg 3401 laten "werken" ............hij vond de Dap veel fijner om mee te polijsten dan de flex.

Zelf ben ik met de Rotary bezig geweest en moet zeggen dat het idd wennen is om dan terug die vrg terug vast te pakken.......de Dap900 is na zo'n Rotary best wel handig ( en zeker niet minderwaardig tegenover die vrg ivm handigheid/lichter gewicht )