• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dashboard herstel

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.815
123
48
Al enige tijd stoor ik me aan een beschadiging op mijn middenconsole. Door de montage van een carkitt, welke inmiddels gedemonteerd, is er een lelijke plek ontstaan bij de versnellingspook. Ik weet dat er bedrijven zijn die dit netjes kunnen herstellen. Ik ben met geen van deze bedrijven bekend. Omdat ik veel waarde hecht aan eerlijke gebruikers ervaringen vraag ik hier of er iemand ervaring heeft met een bepaald bedrijf?

Alvast bedankt.
 
Ik heb in het verleden mijn dashboard laten repareren door Dr.Vinyl. Had ook van die lelijke gaten van een telefoonhouder. Prima service en niet al te duur destijds. Resultaat was perfect, alleen onder direct zonlicht kon je het nog een beetje zien. Je moest wel weten waar het het had gezeten.
 
Dr. Vinyl ben ik op het web al tegengekomen. Daar heb je een goede ervaring mee begrijp ik.

Dank!