Ik ben dus Marco, woonachtig in Apeldoorn en mishandelaar van een Ford Mondeo wagon uit 2008. Deze gaat 1x per twee weken door de wasstraat en glimt dan van afstand erg mooi. Dat is ook niet de auto waarom ik mij heb aangemeld. Ben namelijk ook nog in het bezit van een Porsche 911 cabriolet uit 2003 die ik wel wil vertroetelen. Hiervoor heb ik ook de vraag neergelegd welke materialen ik moet aanschaffen in een ander topic. Voor de 911 ben ik in het bezit geweest van een 356 Speedster die ik wel met de hand heb gewassen. Sopje, tuinslang, beetje wax en ook deze glom weer als een tierelier. De auto was ivoor-wit en hierdoor was ik al snel tevreden met het resultaat.
Nu dus een zwarte 911 waar ik mij helemaal op wil gaan uitleven in goede zin! Ondanks dat de auto er erg mooi uitziet wanneer deze gewassen is, wil ik er toch extra aandacht aan geven. Zo zie ik lichte (lijken wel wasstraat) krassen die ik absoluut eruit wil hebben. Ik ben bang dat ik uiteindelijk aan een DAP polijst machine mag.
Hoop hier veel te lezen en te leren wat ik op de 911 kan uitproberen.
Hieronder nogmaals de foto van een erg vieze, maar o zo mooie wagen:
Nu dus een zwarte 911 waar ik mij helemaal op wil gaan uitleven in goede zin! Ondanks dat de auto er erg mooi uitziet wanneer deze gewassen is, wil ik er toch extra aandacht aan geven. Zo zie ik lichte (lijken wel wasstraat) krassen die ik absoluut eruit wil hebben. Ik ben bang dat ik uiteindelijk aan een DAP polijst machine mag.
Hoop hier veel te lezen en te leren wat ik op de 911 kan uitproberen.
Hieronder nogmaals de foto van een erg vieze, maar o zo mooie wagen: