• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Davendre

davendre

Detailing trainee
27 mrt 2013
9
47
Ik ben dus Marco, woonachtig in Apeldoorn en mishandelaar van een Ford Mondeo wagon uit 2008. Deze gaat 1x per twee weken door de wasstraat en glimt dan van afstand erg mooi. Dat is ook niet de auto waarom ik mij heb aangemeld. Ben namelijk ook nog in het bezit van een Porsche 911 cabriolet uit 2003 die ik wel wil vertroetelen. Hiervoor heb ik ook de vraag neergelegd welke materialen ik moet aanschaffen in een ander topic. Voor de 911 ben ik in het bezit geweest van een 356 Speedster die ik wel met de hand heb gewassen. Sopje, tuinslang, beetje wax en ook deze glom weer als een tierelier. De auto was ivoor-wit en hierdoor was ik al snel tevreden met het resultaat.

Nu dus een zwarte 911 waar ik mij helemaal op wil gaan uitleven in goede zin! Ondanks dat de auto er erg mooi uitziet wanneer deze gewassen is, wil ik er toch extra aandacht aan geven. Zo zie ik lichte (lijken wel wasstraat) krassen die ik absoluut eruit wil hebben. Ik ben bang dat ik uiteindelijk aan een DAP polijst machine mag.

Hoop hier veel te lezen en te leren wat ik op de 911 kan uitproberen.

Hieronder nogmaals de foto van een erg vieze, maar o zo mooie wagen:

Welkom op het forum Marco en alvast veel plezier met detailen!

Als je eenmaal de smaak goed te pakken hebt zal de Ford mondeo er ook aan gaan geloven :lol

Welkom. Je hebt iig en mooi detailobject om je op uit te leven.

Welkom Marco. Zo te zien gebruik je in ieder geval deze mooie wagen waar hij voor bedoeld is, Rijden! Nu nog de kers op de taart plaatsen. Gaat goed komen op dit forum.

Vandaag samen met kameraad zijn en mijn auto toch maar eens even gewassen. Dit naar aanleiding van de Ardennenrit van vorige week. Ben wel tevreden op het resultaat, maar kan mij verheugen op het echter werk!

Binnenkort onder begeleiding maar eens echt aan de gang!

Heb er zin in. Nu nog ff genieten van de zon op Tenerife. De 911 staat werkeloos te wachten tot we weer terug zijn in NL ??.

Hier een Panamera diesel en een 993 gespot. Blijft een klein eiland...

Welkom, leuk speelgoed heb je daar des te leuker het is om hier mee aan de slag te gaan :-)^

Als je nog niemand in de buurt hebt gevonden kun je ook even naar Deventer komen voor hulp :-)^