• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DDD: Renault Megane Coupe

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.505
198
44
Gisteren zijn Adrie en ik lekker bezig geweest met een Megance Coupe die een lichte polijstbeurt nodig had. Er zaten niet veel swirls in, niet lang geleden overgespoten.

Rotary-polishing pad-Menzerna Nano
G220-finishing pad-M80
G220-finishing pad-Collinite 845 (2 laagjes)
Diverse andere klusjes.

Alleen na-foto's deze keer, echt een lekkere natte look vind ik zelf:
IMG_25751024x768.jpg

IMG_25771024x768.jpg

IMG_25781024x768.jpg

IMG_25791024x768.jpg

IMG_25811024x768.jpg

IMG_25821024x768.jpg

IMG_25831024x768.jpg

IMG_25841024x768.jpg
 
Weer een mooi staaltje detail werk van het DDD..! :)^

Mag ik vragen waarom er deze keer voor de M80 is gekozen..?
 
De Renault ziet er goed uit Adrie en Dennis :)^
Inderdaad een lekkere natte glans.
BRRRRRR…… Detailen jullie met schaatsen aan ofzo? :D

Tevreden over de Menzerna Nano?
Interieur en/of velgen nog behandeld?
 
Tja, als je veel in je detailing arsenaal hebt, dan kun je nog eens kiezen voor iets anders ;) Dus dit maal maar gekozen voor de M80 en een zwarte pad. De M80 dus eigenlijk gebruikt als glaze ipv van de black hole. Komt de M80 ook nog eens een keer op :-"

BRRRRRR…… Detailen jullie met schaatsen aan ofzo?

Nee, we stonden lekker heerlijk warm binnen!
 
Ik heb al eens eerder zo'n Megane cabrio in die kleur gedaan (alleen excenttrisch) en die was niet al te hard en deze ook niet.
 
Hey volgens mij is die in capelle gedaan, achter alexandrium (herken het aan de trein en het bordje inbouwservice)
 
Mooi resultaat! Lekkere wetlook :)^ Ik zie Anzio Ultra -velgen. Klopt dit? Zin deze nog een beetje makkelijk schoon te maken? Ik denk erover om deze velgen n der mijn auto te zetten (en de stalen velgen te bewaren voor winterbanden).
 
Topwerk weer van het DDD. Aan de lokatie te zien is de Megane van een collega van Fred. Toch??