• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DDJ BLACK WIDOW

ZwartecorsaD

Detailing addict
16 mei 2016
66
63
32
Den haag
zijn er al mensen die ervaring hebben met deze nieuwe wax uit de DDJ lijn ? Ik heb tot op heden alleen colinite 476's gebruikt en bevalt goed maar ben op zoek naar een nieuwe wax om deze te vervangen.

Wat is in jullie ervaring de meerwaarde van dit soort hybride waxen tov de natuurlijke wax? Ook vroeg ik mij af of het zinvol is om iets te gebruiken als Q2 prep voordat je een hybride wax aanbrengt? Voornamelijk met betrekking op de standtijd.

BW is inderdaad een hybride wax. Het voordeel t.o.v. enkel carnauba wax is de standtijd.
De lak goed reinigen met Prep zal de standtijd uitermate ten goede komen. Wil je voor het waxen een glaze of pre-wax cleaner gebruiken dan heeft Prep geen zin. Dus :
Wassen, eventueel klei-en, Prep, Wax
of
Wassen, eventueel klei-en, Lime Prime of Black Hole, Wax (dus geen Prep hier, heeft geen zin/effect)

BW is inderdaad een hybride wax. Het voordeel t.o.v. enkel carnauba wax is de standtijd.
De lak goed reinigen met Prep zal de standtijd uitermate ten goede komen. Wil je voor het waxen een glaze of pre-wax cleaner gebruiken dan heeft Prep geen zin. Dus :
Wassen, eventueel klei-en, Prep, Wax
of
Wassen, eventueel klei-en, Lime Prime of Black Hole, Wax (dus geen Prep hier, heeft geen zin/effect)

Denk ook niet dat ik dit product ga gebruiken icm een glaze als black hole. Gezien ik een zwarte auto heb en dit product daarop de beste resultaten geeft zal de diepte en glans al behoorlijk goed zijn.

Dan word het dus: wassen, kleien, prep, ddj bw

Ik schreef het al eerder, maar ik ben er laaiend enthousiast over:
  • Makkelijk te verwerken
  • Goed uit te poetsen (indien dun aangebracht)
  • Mooie glans
  • Prima beading
  • Redelijke prijs
Standtijd ga ik niet tot het einde kunnen testen omdat er een nieuwe wagen aankomt, maar doet het alvast beter dan mijn custom wax (vergelijkbaar met Obsession Wax Evolution V2).

Deze wax gaat dus op het verlanglijstje! Ondertussen al zoveel op dat lijstje staan van producten die ik wil uitproberen dat ik al op de 150euro zit :')

Dat is een symptoom van een lichte verslaving. Bij de zwaar verslaafden hier is het vele malen erger o_O.

Zitten ook aantal dingen bij die nog ontbraken in de verzameling zoals een goeie wheel woolie, gebruikte eerst een ding van de action maar daar zit al roest op...