• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DDT: Stimpy68's Audi A4 Full Works!

Niet elke hardwax is moeilijk. Deze is met 2 vingers in je neus heerlijk aan te brengen.
 
Eindelijk weer eens een superdeluxe DDT Show Off :heart_eyes:
Fantastisch werk heren, altijd een genot om te volgen !
Voor hen die vragen verschil tussen detailen en poetsen is ( m.a.w. juist die kleine dingen die het 'm toe doen ):
audi05.jpg

De brug en werkplek ziet er echt zo perfect uit, denk dat een dankwoordje aan CC m.b.t. het tot beschikking stellen geen overbodige luxe is .
Dennis en Cees ook bedankt voor het bijstaan van Adrie ( ook al niet mijn auto, altijd fijn als je een setje kenners naast je hebt staan )
 
Het was inderdaad weer ouderwets gezellig, toch weer even wat anders dan een meeting en adviezen e.d. geven. Nu weer eens lekker aan de slag geweest. Dennis en Cees, jullie natuurlijk zeer bedankt voor jullie hulp, het scheelde zeeën van tijd en was gewoon gezellig natuurlijk! :)^
 
  • Leuk
Reactions: Wax Master
Interieur krijgt nog eens een keer een extractor beurt, maar dat komt wel een keer, deze was nog aardig netjes.

Net weer even de auto gewassen ;) Natuurlijk komen er nog her en der polijstresten vandaan, dus dat is nu ook weer weg en meteen een laagje Dodojuice Red Mist er overheen gedaan :heart_eyes:
 
RedCat zei:
Mooi om te zien en te lezen zo'n samenwerking onder perfecte omstandigheden.
Als het kan, vaker doen zou ik zeggen :)^

Hans

Ow wat zou ik mijn Audi graag eens zo onderhanden genomen zien worden door zo'n dreamteam!!
 
Hulde Heren! :ja

Hij ziet er prachtig uit.
Zwart is in mijn ogen nog steeds de beste kleur om te doen.

Veel rijplezier Adrie!
 
Geweldig resultaat lady's :)^ :)^

Alleen Dennis eens leren met hogere sluitertijden te werken :-" :)_[]
 
Ben nog een beginner met de camera instellingen. Ik zat wat te klooien ermee maar het ik moet er nog veel mee werken.
 
Prachtig gedaan, ben heel benieuwd naar een revieuw over het opvullen en wetsanden met de 3m kurk, is deze er al ? ik kan het niet vinden het zou mooi zijn als een deskundige hier een mooie revieuw over zou kunnen maken:ja