• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DDT: Stimpy68's Audi A4 Full Works!

mk-us zei:
...denk dat een dankwoordje aan CC m.b.t. het tot beschikking stellen geen overbodige luxe is .

:cool

stimpy68 zei:
Dennis en Cees, jullie natuurlijk zeer bedankt voor jullie hulp, het scheelde zeeën van tijd en was gewoon gezellig natuurlijk! :-)^

:'( Graag gedaan hoor. :-/ ]-0

En ook nog de airco het hele weekend op 18 graden aan laten staan...

ziet er weer picobello uit!!!!

ik zag dat jullie de kunststof randen ook niet in zij geheel afplakken....

niet bang voor witte uitslag door de polijstmiddelen???

of hebben jullie een goede oplossing voor dit verschijnsel?

Aangezien de onderste kunststof randen van de A4 ronlopen, vonden we het niet nodig om die helemaal af te plakken, er was overigens ook geen polijstresidu op terecht gekomen

Iedereen bedankt voor de leuke reacties:-)^ A3 niets te danken ouwe pik, altijd leuk zo'n klus en dan met goed gezelschap is het dubbel genieten:love

Tim, Natuurlijk willen we CC bedanken voor het beschikbaar stellen van het pand en alle toebehoren:ja :cool ( zo nu weer een rekenpuntje minder:lol )

ik heb iedergeval een heerlijke dag gehad:-)^ (ondanks de vele omleidingen naar berkel en ook weer terug naar de polder]-0)

Goku:-d

Mooi werk mannen ! fijn dat jullie bij Tim terecht konden voor de werkplaats :) Met deze temperaturen niet al te fijn om buiten te staan.... (en toch stond ik dat gisteren en vandaag :-" )

Ziet er weer keurig uit, eigenaar mag verheugd zijn :)

Mooie show off mannen.......

Hebben jullie initieel op die lak wol icm inizio of mezzo gebruikt?
En zo'n 3M pakketje is altijd handig lijkt me.....

Na het opvullen schuur je dan meteen met 2500 of bouw je af......maw begin je met 800 en bouw je af naar 2500 en dan polijsten?

Danny.

Grove polijstwerk is gedaan door wol i.c.m. Inizio Forza 8o Lak van mijn Audi is kneiterhard en had nog al wat swirls e.d.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat zo'n dergelijke brug moet kosten. Het is niks voor een automonteur maar voor het polijsten van een auto is het een ideaal ding:jippie

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar zon schuurkurkje ding. Had al dmv google gevonden dat het een "3M Finesse-it Hand Sanding Pad" moest zijn. Maar kan nergens een plek vinden die ze verkoopt.

Wie weet het? Mag via Pb om onnodige reclame te voorkomen..

Verder Mooie detail, even aan een collega laten zien hoe een a4 er uit kan zien :-b