• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Fredgenot

fredgenot

Detailing rookie
8 mei 2010
49
0
hallo allemaal,

ik ben Frederik, 32 jaar en werk op een raffinaderij in Antwerpen.
Ik rij met een passat (8 jaar) en met een polo (14 jaar).
Ik ben hier terechtgekomen door een collega die altijd met een blinkende stofvrije swirlvrije op en top gekuiste wagen op de parking kwam rijden.
Aan mijn auto's eigenlijk nooit veel aandacht besteed omdat ze altijd buiten stonden aan een drukke baan en dus het kuisen niet waard waren want het legde niet af, de dag erna terug onder het stof en de vogelpoep!
Nu zijn we verhuisd naar een rustige wijk en kunnen de auto's binnenkort in de garage, dus heb je er wel veel langer plezier van als ze eens een goede beurt gehad hebben.
Onlangs bij Focusio eens langsgeweest om mijn vader zijn wagen onder handen te nemen en was verbluft over het resultaat 8-())
Dus hier zijn we dan :party
Mijn eerste bestelling gedaan onder de deskundige begeleiding van een expert is altijd leuk, kwestie van geen domme aankopen te doen!
Mijn verdere interresses zijn auto's en moto's (vroeger meer) en zowat alles dat een motor heeft.
Ik hou jullie wel op de hoogte van mijn verdere akties op het gebied van detailen.

groeten en tot binnenkort:-d

Welkom frederikske....
Ze gaan nog verschieten van uw passat op den ESSO.
Der zijn die denken dat ze iets van auto's poetsen kennen en er zijn der die het doen.:-"
En als je de polo van vrouwtje lief hebt getransformeerd zal ze wel bij draaien

Focusio zei:
Welkom frederikske....
Ze gaan nog verschieten van uw passat op den ESSO.
Der zijn die denken dat ze iets van auto's poetsen kennen en er zijn der die het doen.:-"
En als je de polo van vrouwtje lief hebt getransformeerd zal ze wel bij draaien

op den esso zijn er niet zoveel autoliefhebbers; de meesten lachen met ons en zweren bij hun betere carwash....achteraf (na het zien van onze auto's) komen ze vragen wanneer we die van hen willen aanpakken....als je dan spreekt over een prijs voor je onkosten te regelen....dan moet het ineens niet meer. Dat is mijn ervaring. gelukkig zijn er nog anderen zoals jij, focusio en ik bijv:-)^

ja Wim dat is waar, het is dan ook veel geld om uw wagen proper te hebben en de meeste mensen hebben er dat niet voor over. Zeker niet omdat je weet dat je er na een week niet veel meer van ziet na autostrades en regenbuien. De mensen met een speciale wagen of een oldtimer zie ik daar sneller voor warm te krijgen omdat die minder buiten staan en komen.
Moesten ze allemaal wassen op onze manier zou het ook niet meer leuk zijn hé, met wie moeten we anders lachen :-d

Veel geld om je wagen proper te houden? Dit vind ik niet Fred. ok, als je start moet je even investeren maar met de meeste produkten kun je erg spaarzaam werken. Je komt jaren toe met je produkt (als je het alleen voor je eigen auto gebruikt natuurlijk).
Ga maar eens na wat een carwash tegenwoordig al kost. Maar ja, nu kunnen we nog eens lachen met de andere " wizzards" die hun wagen wassen " zoals het hoort" met spons en zeem of gardenaborstel. Niet te vergeten diegenen die naar de professionele "kraswash" gaan :party

Wim, ik bedoel als je met een wagen naar een detailer gaat en je moet zijn uren betalen zit je snel aan 100 euro, terwijl naar de kraswas gaan 10 euro, dat bedoel ik met het grote prijsverschil.
Natuurlijk is de afwerking in de verste verte niet te vergelijken maar voor veel mensen is het voldoende als het vuil eraf is en als het van ver een beetje blinkt! :klap
Voor de liefhebbers daarentegen, die weten wel beter ;)