• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De knalgekke 'Hoera, de zure storing is opgelost' aanbieding!

Dibbuz zei:
Dit was echt te belachelijk voor woorden zeg... je zal geen backuplijn hebben, is je zaak gewoon een week dicht... ]-0
idd, vind het totaal niet kunnen. En is ook geen service, gelukkig zijn jullie goed voorzien!

Dibbuz zei:
Dit was echt te belachelijk voor woorden zeg... je zal geen backuplijn hebben, is je zaak gewoon een week dicht... ]-0
Maar het zou eigenlijk ook raar zijn als je geen backuplijn zou hebben, aangezien CC toch een webshop is waar volgens mij de meeste zaken afgehandeld worden. Backup voor je corebusiness qua IT voorzieningen is altijd goed! Ik praat de storing natuurlijk niet goed :rules

Oh, je troggelt me maar weer wat geld af. De SS&S fles is nog voor 70% gevuld maar dit raak ik wel kwijt, mooie aanbieding!

Erg gave actie ! Zo kan je goed zien dat CC erg klant vriendelijk is !:-d :cool Top actie !
Heelaas heb ook ik gister bestelling de deur uit gedaan,dus ik neem uhm misschien wel de volgende keer mee in de bestelling.

Dagobert zei:
Erg gave actie ! Zo kan je goed zien dat CC erg klant vriendelijk is !:-d :cool Top actie !
Heelaas heb ook ik gister bestelling de deur uit gedaan,dus ik neem uhm misschien wel de volgende keer mee in de bestelling.

Hee! En je heet nog wel Dagobert! Hehehe
Neewoor, verstandig, laat je niet gek maken...hoewel het natuurlijk wel een erg lekker shampootje is voor die prijs:-b

Blijf lekker bij de Meguiars, bevalt me goed, werkt lekker. :-)^
Elk merk heeft zo zijn voor- en nadelen :-d

(en een scheiding is duurder)

VTECMaster zei:
Blijf lekker bij de Meguiars, bevalt me goed, werkt lekker. :-)^
Elk merk heeft zo zijn voor- en nadelen :-d

(en een scheiding is duurder)

Ik maak ook eerst het oude merk op.
Heb ik alleen niet gedaan met de Collinite #845 en Dodo Light Fantastic wax.
Daarbij wou ik een langere bescherming dan wat ik nu had (EX-p en gold class liquid).
Maar dat komt ook wel op, dat doe ik nog op de motor, die heeft toch minder te lijden.

Paultjuh zei:
Een boel mensen gingen van Megs naar PB.
Nu stappen er een boel over van PB naar Dodo.

PB en Dodo zijn gewoon goed.
Meg's is goed maar (te) duur. Logische keuze dus :ja
Overstappen van PB naar Dodo zou ik het niet noemen, Dodo Juice kan alsnog de SSR-serie niet vervangen ;-)