• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De natty's RED

Ik heb me zojuist ontzettend moeten beheersen.

Ik zal even uitleggen waarom.

Gisteren had ik bij Tim een bestellinkje geplaatst met daarop de Natty's Paste Wax Blue.
Aangezien ik vanmiddag toch in de buurt was Tim even gebeld of het uitkwam dat ik mijn bestelling kwam afhalen.

Tuurlijk......dat kwam wel uit....

Tim pakt mijn bestelling er bij, kijkt hem nog even na, ziet de Natty's Blue, loopt weg, komt terug en zegt : "heb je deze al eens geroken".

Drie keer raden waarmee ik naar huis reed......

IMG_3876.jpg



Waarom ik me dan heb moeten beheersen........?????

Om niet continu met het potje onder mijn neus naar huis te rijden :heart_eyes:
Ik draai nu telkens even het deksel er van af om er aan te ruiken :party:

Ik ben zo blij dat ik vakantie heb, nu heb ik alle tijd om me eens flink uit te leven...:party:

Maakt Poorboys eigenlijk ook spullen die niet lekker ruiken ??
 
Kzal "alles" wel klaar zetten.
Al mijn spullen staan standaard achterin mijn wagen, dus zo moeilijk is het niet :D
 
Mijn potje deze morge besteld met een hele hoop andere zaken die ik niet eens echt nodig heb 8d
 
Hehe, ik ken dat.... :grinning:

Ook m'n potje besteld, nog een cadeautje, en wat spullen waarvan ik denk dat het wel handig is...
 
@EHA: had je ze dan toch niet beter allebei kunnen nemen? De Blue voor het detailen en de Red puur en alleen voor de geur? Eventueel de Red in diverse kleine potjes stoppen en dan her en der neerzetten (in huis en in de auto). :D
 
niet om het een of ander, maar wordt de RED nu niet enorm over gehyped, alleen al op basis van het enorm lekkere geurtje???

bedoel, wie heeft in de praktijk al gezien of deze bijv beter is als de blue (bijv in geval van EHA) die ging voor de blue maar gaat weg met de RED omdat hij het geurtje zo lekker vind...

neem aan dat tim het wel onderbouwt heeft, dus daar zit ik ook niet over in, maar vraag me af wat deze meer biedt tov de blue ( buiten het feit om dat het een wannahave is natuurlijk omdat ie limited is)
 
turbulence zei:
niet om het een of ander, maar wordt de RED nu niet enorm over gehyped, alleen al op basis van het enorm lekkere geurtje???

bedoel, wie heeft in de praktijk al gezien of deze bijv beter is als de blue (bijv in geval van EHA) die ging voor de blue maar gaat weg met de RED omdat hij het geurtje zo lekker vind...

neem aan dat tim het wel onderbouwt heeft, dus daar zit ik ook niet over in, maar vraag me af wat deze meer biedt tov de blue ( buiten het feit om dat het een wannahave is natuurlijk omdat ie limited is)

Volgens mij is daar in een ander topic al op ingegaan.....
 
turbulence zei:
niet om het een of ander, maar wordt de RED nu niet enorm over gehyped, alleen al op basis van het enorm lekkere geurtje???
Ongetwijfeld, maar tis een must have. En die geur.... aaaah!!! Wie heeft het dan nog over glans? Die doet er niet meer toe haha.
Ik ben er erg blij mee, en heb em niet eens echt gebruikt nog. Alleen geroken. Kan je nagaan ]d~^
 
EHA zei:
Volgens mij is daar in een ander topic al op ingegaan.....

sorry maar dan heb ik dat denk ik gemist... enlighten me ;)

@ ladybug:

ongetwijfeld een wannahave en heb er zelf ook wel over gedacht om hem te halen maar zoals ik zeg, er is nog niet veel over bekend, geen praktijkervaringen etc alleen dat er een enorm lekker geurtje aanzit.. nu heb ik zelf de blue en weet dat de nattys fijne waxen zijn maar vroeg me ook af wat de RED meer bied tov de BLUE of de standaard natty
 
Volgens mij kan je de Natty's White al gewoon overal opgooien en maakt het weinig verschil tegenover Red of Blue. Maar ach, tis voor sommigen ook een beetje een verzamelwoede.
(inclusief voor mij, eerlijk gezegd).
 
turbulence zei:
sorry maar dan heb ik dat denk ik gemist... enlighten me ;)

In dit topic : https://forum.Carclean.com/Default.aspx?g=posts&t=678

Wordt door Sven een copy paste gedaan van de PB site.
Conclusie is dat er dus weinig verschil is tussen Blue en Red.

Maar zoals gezged, het unieke van deze wax werkt ook mee.
( totaal 1000 potjes gemaakt wereldwijd, en dan die geur !! )

Kijk als je gewoon een wax zoekt, hé pak gewoon de Blue.
Maar als je een beetje gek in je hoofd bent, neem dan de Red.. ( positief bedoeld naar iedereen die de Red heeft gekocht hoor... )
 
Waarom moet ik nu ineens aan Alice Cooper denken.... :D

Red = special edition voor alle kleuren met aardbeiengeur ["with depth, gloss, wetness, and slickness not seen in any other wax"]
White = alle kleuren ["gives incredible clarity to any color, as well as protection from UV and the environment"]
Blue = donkere kleuren ["made for Dark colored cars to give an extra boost in depth and shine"]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IK heb hem net ff opgezet om mijn motorkap :)

Voorbewerkt met Final Finish (Menzerna) Aeg PE-150 Zwarte LC pad
Zal kijken of ik er nog een zonnig plaatje van krijg ;)