• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Panelpots van BlackPassatJunior *Compleet*

BlackpassatJunior

Detailing rookie
17 jan 2010
140
0
29
Binnenkort ben ik jarig en gisteren vierden we die. Op het verlanglijstje stonden panelpotjes van Dodo Juice, maar ook gereedschap van Beta.
Mijn bescheiden collectie panelpots bestond totnutoe uit: Supernatural 2.0, Rainforest Rub, Blue Velvet en Purple Haze.
DSCF2239.JPG


Het geheimzinnige gedrag van mijn pa (Blackpassat) had al een beetje verraden dat er iets aan zat te komen, en toen Soepergrover eens een bakkie kwam doen zaten ze ook al zo stiekem te doen.
Eerst kreeg ik een set torx- T sleutels, een tangenset en een bahco van Beta. Daarna kwamen er wat kleinere pakjes. Zou daar…..?

Er zat in één cadeautje een doodskop en een soort schilderijtje, dat moest me op het spoor zetten van de Skull Candy.
Die was natuurlijk in november al besteld en Blackpassat had meegedaan aan het raden van het gewicht van de Cranium. Om de inzending een beetje leuker te maken was er een gefotoshopte skull meegestuurd naar Dodo Juice. Het potje met nummer 453 was in het oog van de doodskop terug te vinden.
DSCF2233.JPG


Dit hadden Dom en PJ van DJ zo leuk gevonden dat ze begin december maar liefst vier panelpotjes opstuurden: twee voor mijn verjaardag en twee voor mijn pa voor de bijzondere afbeelding.
Dat tikt lekker aan in mijn verzameling, die nu uitgebreid werd met: Flat Earth, Rubbish Boys Original, Double Wax Green soft, en Purple Haze Pro.
DSCF2236.JPG

Mijn tweelingbroer Glenn (niet zo’n fanatieke detailer als ik) had een Orange Crush voor me besteld.
DSCF2235.JPG

en opa kwam met de Double waxen Soft & Hard, Banana Armour en Hard Candy.
DSCF2237.JPG


Mijn eerste klus voor de komende tijd is het verzinnen van een mooie manier om de panelpots als verzameling te bewaren.
 
Dat is al een heel mooie verzameling panel potjes, leuk ook van de dodo jongens!
Proficiat nog (of al)met je verjaardag!
 
Hehehe, ik wist van niks... ]d~^
En al helemaal niet dat die Purple Haze een Purple Haze PRO was...

BlackpassatJunior zei:
Ja dat is wel een mooie oplossing. Eens kijken of ik aan een koffertje kan komen.

Wil je pa dat ene koffertje nog steeds niet kwijt? ;)
 
Heej hallo Joost, dat is mijn mooie koffertje met aluminium polijstmiddelen voor de brommert.
En ja ik weet ook wel dat dat een fantastisch koffertje is voor die panelpots, en ja dat koffertje is er perfect geschikt voor met zijn plexiglass deksel. Maar nee, dat koffertje gaat niet naar BPJ.
tenminste nu nog niet
 
Er lag weer het één en ander onder de kerstboom voor de verzameling.
Dit keer de "Carnaubacanister"
DSCF2256.JPG


Het opbergprobleem is nu ook opgelost. Een mooi aluminium koffertje van 315*335*80 mm.
DSCF2251.JPG


Een Dodo-Juice sticker moet iets gaan verraden over de inhoud van het koffertje, hopelijk krijg ik hem er netjes op want het oppervlak is natuurlijk niet vlak.
DSCF2250.JPG


De totale collectie ziet er nu zó uit:
DSCF2253.JPG

Mocht iemand weten hoe ik aan de tussenschotjes kan komen voor in het koffertje dan hoor ik dat graag, er zaten er helaas maar 7 bij.


Nu ontbreken nog:
White Diamond, Light Fantastic en de Blue Velvet Pro.
 
Prachtige verzameling, nu de afwerking nog :cool:
De deksel zou ik eerst blank lakken, wordt ie mooi glad en dan de sticker erop.
Schotjes heb ik nog ergens, waarschijnlijk wel grijs. Komen jouw kant op.
Ik denk dat schotjes van doorzichtig perspex nog mooier staan.
Kan je eventueel ook nog een raam in het deksel maken.

Hans