• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Panelpots van BlackPassatJunior *Compleet*

Prachtige oplossing met die Carrera slotauto koffer! Mischien kun je die schotjes krijgen bij een slotrace speciaalzaak? Ben stront jaloers!
 
Mooie verzameling BlackPassat jr :)^ . Een hoog kwijl gehalte 8-o .

Voor de vakverdeling zou je misschien triplex stroken kunnen kopen van 9mm dik. In zowel de horizontale als verticale te gebruiken stroken inkepingen uitzagen tot half de breedte van de stroken (iets dieper mag ook) en met een breedte van 9mm.

Door de horizontaal te gebruiken stroken te klemmen in een verstekbak moet dat wel te doen zijn volgens mij. Doe dit dan ook weer met de verticaal te gebruiken stroken en je hebt een mooi raam werk.

Alleen even meten of stroken van 9mm niet te dik is i.v.m. vakverdeling zodat alle potjes er mooi inpassen. Anders moet je misschien plaatmateriaal van 5,5 of 6mm gebruiken

Verf of spuit het matzwart en alles is keurig afgewerkt.

Wellicht kun je bij de bouwmarkt met een stukje afval al uit de voeten. Qua kosten lijkt het me wel te doen.
 
Nu ontbreken nog:
White Diamond, Light Fantastic en de Blue Velvet Pro.[/quote]

Die gaan niet meer in het koffertje passen:-"

Zeer leuke oplossing voor de panelpots.:)^
 
Ik mis er ook nog een paar..

Ik heb orange crush,en banana armour dubbel.
Wil die wel ruilen met iemand tegen iets anders.
 
In dit topic had ik al aangegeven dat ik nog opzoek was naar tussenschotjes voor in mijn koffertje.
Bijna direct kreeg ik wat reacties. Redcat stuurde een aantal schotjes op die hij nog had liggen en wel kon missen. Deze zijn niet precies dezelfde hoogte en die zal ik dus op maat moeten maken. No problem, ik ga dat op een rustiger moment zeker doen. Het mooie aan deze schotjes is dat ze speciaal voor dit soort koffertjes zijn en dus uit precies het goeie materiaal gemaakt zijn. Bedankt nog Hans:)^
Lexusfreak had contact gezocht met mijn pa en het resultaat daarvan viel vanmiddag in de brievenbus. Lexusfreak had van plexiglas mooie plaatjes van 3 mm dik gemaakt.
Omdat ik buiten de Passat een wasbeurtje gaf, kreeg ikzelf niet de kans om de plaatjes te monteren, dat had BlackPassat al gedaan.
Het ziet er prachtig uit en ik ben er heel blij mee. Walter ook bedankt:cool:
DSCF2365.JPG