• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Panelpots van BlackPassatJunior *Compleet*

Oewww, da's netjes zo. En wederom mooi te zien dat men vanuit het forum zo behulpzaam is.
Past die laatste rij potjes nou net niet meer of heb je die met opzet schuin gezet?
 
Soepergrover zei:
Oewww, da's netjes zo. En wederom mooi te zien dat men vanuit het forum zo behulpzaam is.
Past die laatste rij potjes nou net niet meer of heb je die met opzet schuin gezet?

Ik moest er voor kiezen om aan de bovenkant of juist aan de onderkant met een kleiner vakje uit te komen, dat heeft te maken met de inkepingen in de originele lengteschotten.
Ik vond het mooier om ze aan de bovenkant iets gekanteld te zetten. Inmiddels heb ik met behulp van wat karton alle potjes schuin laten staan, dat is nóg mooier.
 
Hey little blackpassat

Alles goed ?
Je vader heeft je wel aangestoken met het JEUKVIRUS !!!
Mooie verzameling hoor !
Zal binnenkort een een bakkie komen doen !
Kan ik gelijk ff je collectie bewonderen !

Greetz Denny
 
Door een deal met Soepergrover is nu mijn collectie compleet. Ik had een aantal dubbele potjes en met Joost kon ik de deal maken dat hij mijn dubbele panelpots wilde ruilen tegen de nog ontbrekende potjes.
Er ontbrak nog: Blue Velvet Pro, Light Fantastic, Diamond White.
Deze dus:
DSCF2440.JPG


Jullie hebben eerder al kunnen zien hoe het verzamelkistje is opgeknapt met de hulp van Lexusfreak. Hij stuurde mooie tussenschotjes van plexiglas, later hebben we zelf nog kleine strookjes gemaakt om de potjes een klein beetje scheef te laten staan.

De complete collectie ziet er nu zo uit:
DSCF2456.JPG


Bedankt voor het kijken en de leuke reacties.
BPJ
 
De Crystal Noir Handcrafted Wax is door Dodo Juice gemaakt maar wordt niet door DJ aangeboden voor zover ik weet.
Er is nog plaats in het koffertje dus wie weet?

research:
It's a wax we (DJ)make for Richard at Crystal Clean as an exclusive wax for him. He's been a Dodo reseller since the early days and we developed this as a little 'one off' last year when we had a bit of time in the lab.

It's a recipe heavy in montan wax, the dark wax we use a much smaller amount of in Blue Velvet and Purple Haze. The recipe is similar in other ways to the top end stuff we do, like Supernatural, but it is a completely different recipe so no performance comparisons or claims can be easily made unless it gets tested vs other products.

So Dodo wax? Yes and no. Yes, we physically make it and we developed the recipe. No we don't sell it, we just supply it. It's a Crystal Clean product.

Wie weet komt er ooit zoiets van Carclean? Als Tim een eigen potje bij DJ laat maken en het Dana's Delight noemt bijvoorbeeld???