• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Porsche 911SC

911

Detailing rookie
13 apr 2009
76
0
Zo ziet de Porsche eruit, na het spuiten(vorig jaar) en een " gewone" was en poetsbeurt....met de stuff...die ik NOOIT meer ga gebruiken, nu ik de DAP en de echte detailspullen heb.
12062008107.jpg


Zal volgende week wat detail-fotoos maken/plaatsen
 
Ik vind hem werelds! Heb altijd al een zwak gehad voor de 911 familie, overgehouden aan de Kever die m'n moeder vroeger had. :)
Is het een origineel Nederlandse auto? Hij lijkt namelijk Amerikaanse bumpers te hebben, maar wat dat betreft ben ik geen kenner. Ik hoop hem zondag te zien
 
DKBM zei:
Ik vind hem werelds! Heb altijd al een zwak gehad voor de 911 familie, overgehouden aan de Kever die m'n moeder vroeger had. :)
Is het een origineel Nederlandse auto? Hij lijkt namelijk Amerikaanse bumpers te hebben, maar wat dat betreft ben ik geen kenner. Ik hoop hem zondag te zien

Zondag kom ik (helaas) met de A4 ! Moet nog wat kleine dingen aan de Porsche doen. Maar zal 'm snel een keer meenemen, naar een meeting
Mijn auto, is in 1985 uit Duitsland gehaald, door de 2 de eigenaar.

Zie je zondag wel, lijkt me gaaf, die workshop !:party:
 
Heeft ie een 911 komt ie met een Audi :weetniet :D :D (ik rij Corsa zei de gek)
Ik dacht ook al dat het kenteken niet origineel was: kenteken uit 85, model uit 81. Op zich valt het bij deze auto niet op, want het is maar een klein verschil, zou zelfs voor origineel door kunnen gaan. Hij heeft iig geen 2009 kenteken.

In ieder geval tot zondag!
 
DKBM zei:
Heeft ie een 911 komt ie met een Audi :weetniet :D :D (ik rij Corsa zei de gek)
Ik dacht ook al dat het kenteken niet origineel was: kenteken uit 85, model uit 81. Op zich valt het bij deze auto niet op, want het is maar een klein verschil, zou zelfs voor origineel door kunnen gaan. Hij heeft iig geen 2009 kenteken.

In ieder geval tot zondag!

Audi rijdt in ieder geval comfortabeler !!:grinning:...En heeft climate control:party: Maar het is een feest:party: om met de Porsche te rijden. Dat geluid van de boxer....geeft je een telkens weer een kick. Yeah !!

Tot zondag !
 
Gaaf!

Een ontzettend mooie auto, is hij alleen wel goed gespoten? Lijkt dat er op de portier toch niet een 100% strakke lak zit als ik de foto zo bekijken.
 
remonrace zei:
Gaaf!

Een ontzettend mooie auto, is hij alleen wel goed gespoten? Lijkt dat er op de portier toch niet een 100% strakke lak zit als ik de foto zo bekijken.

Foto , is destijds genomen met gsm.. zal later wat fotoos met camera maken.
Auto is keurig gespoten....2K lak, 2 x zwart, en 3 lagen blanke lak. Wel wat sinaasappeleffect. Ben momenteel bezig dat er uit te schuren..en daarna polijsten etc.