Geforce zei:Misschien wil de Audi dealer je wel helpen tegen Sonax.
Ik denk dat de Audi dealer daar totaal niet op zit te wachten.
Geforce zei:Misschien wil de Audi dealer je wel helpen tegen Sonax.
Geforce zei:Ik zit te denken
Ze geven nu Audi de schuld dat ze ondeugdelijk leer hebben gebruikt, kan je die twee niet tegen elkaar uitspelen. Bedoel ik op de juiste manier natuurlijk. Misschien wil de Audi dealer je wel helpen tegen Sonax.
ladybug zei:Zou ze inderdaad ook aansprakelijk stellen en ALLES gaan declareren, je benzine, je pak tissues van het huilen.
Geforce zei:Ik zit te denken
Ze geven nu Audi de schuld dat ze ondeugdelijk leer hebben gebruikt, kan je die twee niet tegen elkaar uitspelen. Bedoel ik op de juiste manier natuurlijk. Misschien wil de Audi dealer je wel helpen tegen Sonax.
Maar de vestigingen per land hebben ongetwijfeld zo hun targets die behaald moeten worden.stimpy68 zei:Dit soort acties hebben meestal vrij weinig zin.... Het is wereldwijd bedrijf, NL is een speldenknop. Ik zou het eerst proberen op de nette manier (advocaat), pas als dat niet werkt sonax aan het kruis nagelen.
PT Cruiser zei:Erg spijtig dat je zo wordt behandeld.
Zijn er nog gevallen bekend met dit resultaat? Met velen sta je toch al iets sterker.
Over de gehele gang van zaken ben ik absoluut niet te spreken. Eerst de klant over laten komen, een goede stoel om zeep helpen, de claim toewijzen, de klant maanden laten wachten en dan alsnog de claim afwijzen? Het is gewoon uitermate teleurstellend! Zelfs geen coulanceaanbod wordt er gedaan, ridicuul! Een rechter zal deze gang van zaken absoluut niet kunnen waarderen!