Lieve mensen, allemaal bedankt voor jullie hartverwarmende reacties! Doet me echt goed...
Hier tenminste wél mensen die begrijpen hoe het voelt als je auto ineens verpest wordt - en de schuldige doet alsof z'n neus bloedt.
Sorry dat ik er even niet was, maar ben door vrienden 'ontvoerd' naar een show voor Amerikaanse auto's hier in de buurt. Had geen zin, maar men vond dat ik de gedachten even moest verzetten...
Er is geen enkele reden om de k**smoes van Sonax serieus te nemen, zoals Tim ook al aangeeft.
- De auto is al vijf jaar in mijn bezit en ik heb nóóit problemen gehad met het Alcantara, tot ik deze zooi gebruikte
(kan de naam niet eens meer uit m'n strot krijgen).
- Het interieur is in die tijd ettelijke malen gereinigd met lauwwarm water en exact
dezelfde doeken. Dit heeft altijd perfect en probleemloos gewerkt.
- Ik heb legio getuigen die weten hoe het Alcantara eruit zag vlak vóór de behandeling met die Sonax bende.
- Tim is erbij geweest tijdens de test, hij heeft gezien wat er gebeurde met het Alcantara ná de behandeling, en hoe het was vóór behandeling.
- Ook delen die aan geen enkele slijtage onderhevig zijn zijn verpest. (zie foto's)
Ik ga morgen de advocaat bellen, de importeur en met Tim overleggen.
Hieronder nog wat foto's van de test, en de trieste resultaten:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Zoals te zien blijft het Alcantara zelfs aan de doek hangen...
Ik ben hier écht letterlijk ziek van... En evenzeer van de onverschillige houding van Sonax. Eerst zelf nog verder de boel verpesten met je tests, dan maandenlang iemand aan het lijntje houden met mooie beloften, en dan je er vanaf maken met zo'n dooddoener. "Sch**t aan de klant, die sukkels kopen onze zooi tóch wel" denken ze daar kennelijk. Lekkere mentaliteit...