Ik zou dit zeker niet accepteren, Sven! Je hebt je al die tijd van je beste en meest geduldige kant laten zien en bent erg coulant geweest. Dat ze nu überhaupt nog met zo'n voorstel durven te komen, zeg :-& !
Helaas is dit tekenend voor de cultuur die er bij een heleboel grote bedrijven heerst: iedereen is een nummer. Als er iets misgaat, dan zijn het alleen degenen die het langst vasthouden om te krijgen waar ze recht op hebben, die ook daadwerkelijk krijgen wat je als klant mag verwachten: respect en service ! En zelfs dan wordt je vaak nog met een kluitje in het riet gestuurd.
Het lijkt er haast op dat je alleen met een legertje advocaten of een cameraploeg, in je recht staat. Kijk maar een naar de vele consumentenprogramma's op tv: weken, maanden, jaren worden mensen aan het lijntje gehouden, maar als Kassa of Tros Radar voor de deur staan, dan kan het ineens allemaal wel.
Daarom ook zeg ik: hulde aan Tim. Hij steekt zijn nek uit voor zijn klant, zelfs terwijl hemzelf geen enkele blaam treft.
^ Bij Tim zijn klanten helemaal geen nummer (en dat heb ik zelf ook al mogen ervaren !)
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, Sven. Ik denk van wel want S**** heeft geen poot om op te staan, lijkt me !
Afgezien van de financiële schade, weet ik dat dit soort dingen vaak ook emotioneel aan mensen vreet. Hopelijk weet je al deze negatieve energie om te zetten in iets goeds (wat ongelofelijk zweverig dit, zeg! Nee, ik ben niet Jomanda, verre van dat zelfs !). Zo te zien wordt een hoop van de frustratie omgezet in mooi detailwerk
, maar het plaatje is natuurlijk pas compleet als ook het interieur weer helemaal toppie is.
Groetjes, Jeroen (Typhoon)