• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Sonax Saga: De Dood van een Alcantara Interieur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een bekleder consulteren is misschien een optie die ik nog wil overwegen áls Sonax snel met een fatsoenlijk voorstel komt. Doen ze dat niet dan wordt het de dealer (wat ook mijn voorkeur heeft). Overigens zijn de originele delen wel degelijk via Audi te bestellen, ze staan ook gewoon in de Etka. Die worden in dat geval ook door de dealer gemonteerd. Het is in dit geval dus niet zo dat ze de auto om de hoek naar een stoffeerder brengen. Ik weet dat sommigen daar wel voor kiezen, maar dat is hier niet aan de orde. ;)
 
Mag best hoor, even lachen tussen alle ellende door... Anders hou je dit ge$%^&* ook niet vol. ;)
 
Tsjonge...wat een tragedie...ik wens je veel sterkte en succes in deze zaak.

@Sonax: :klap of eigenlijk :|~* :|~* :|~* :|~* :|~* :|~* :|~* :|~* 8 Swepen tegelijk!
 
http://forum.showyoursound.nl/topic.asp?TOPIC_ID=65205

en weer een ''groot'' forum dat het topic overneemt!!
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Maar ik geloof je graag... ;)


:cool:

Anabasis zei:
Tsjonge...wat een tragedie...ik wens je veel sterkte en succes in deze zaak.

Dank je...!

Denk ook dat ik echt me pas weer een beetje goed kan voelen als het allemaal opgelost en over is, en Ronin in ere hersteld.
 
Tsja ik ken de trieste geschiedenis via het Audi Forum en via het TT en Passat en Porsche forum.

Sven en Tim sterkte met de afwikkeling.
 
en weer een GROOT forum die het verhaal overneemt...

http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=9468

@ sven;

jah, was vergeten dat je geregistreerd en paar posts moet hebben gedaan om op ShowYoursound in de offtopic sectie te kunnnen posten of lezen...

maar goed, idee van de mensen daar is het zelfde net als hier dat het nergens naar lijkt!!!

toch wel apart, het begint hier, maar gaat als een lopend vuurtje over de nederlandse fora's
 
Misschien beetje een dooddoener :( , maar hier nog een instructie m.b.t. onderhoud van alcantara, alsmede waarschuwingen wat je vooral niet moet doen, wanneer je nog iets kan redden en wanneer niet...

EDIT: sh*t 8o , zag niet dat dit al door een ander was gepost... topic is lang hè... :-"
 
Het is ronduit triest.
Poot stijf houden en gaan voor maximale vergoeding en geen concessie doen.

Het kan een lange weg gaan worden, maar de aanhouder die wint hoor ik mensen weleens zeggen.

Ik leef met je mee en vraag me dan ook af of we niet met z'n allen iets voor je kunnen betekenen op welke manier dan ook.

Joost
 
Bedankt mensen!

Ik blijf hopen op een nette oplossing, maar zo niet dan gaan we in elk geval door...
 
Ik zit op telefoon te wachten... :weetniet

(ik mail je vanavond wel ff, is nog meer gebeurd...)
 
Als nieuwkomer en nieuw lid zit ik vandaag dit relaas vol afschuw en verbazing 2 x opnieuw te lezen.
Alles wat in me opkomt, maar dat dit nog mogelijk is anno 2000 !
Dan laat je pas zien wat je als zogenaamd gerenomeerd bedrijf pas Waard ben !
Een zichzelf respecterend bedrijf had allang zelf de beslissing genomen om deze
catastroffe zo snel mogelijk, goed en correct op te lossen.
Daar heb je als gentleman in een groot Internationaal concern , zoals zij zich noemen, namelijk geen verzekeraar voor nodig !
Het tekent zich wel, wat voor medewerkers in dat bedrijf en dan voornamelijk in Duitsland, werken.
En daar heb je nu kennelijk mee te maken.
Over verzekeraars zullen we het maar helemaal niet over hebben.
Ik ben ervan overtuigd , dat dit akevietje positief opgelost gaat worden.
Maar helaas zul je heel veel geduld en doorzettingsvermogen moeten betrachten en dat is verdomd moeilijk in deze omstandigheden.
Desalnietemin veel succes en geduld toegewenst.
 
Thanks guys!

Snappen doe ik het ook nog steeds niet. Hoe 'nette' mensen van alles kunnen toezeggen en dan 180 graden omdraaien. Ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik zoiets zou flikken. (Niet dat zoiets ooit in m'n hoofd op zou komen). Een man en man, een woord een woord.

Maar ja... kennelijk is dat uit de mode of zo.

Ik hoop dat men het licht nog een keer ziet, dat zou het beste zijn voor iedereen. Maar anders post ik hier tzt het vonnis van de rechtbank wel. Opgeven doe ik niet...
 
Nu weet ik het zeker, nooit meer een euro uitgeven aan Sonax}:)w . Ik heb direct al m'n Sonax shit in de container gemikt. Is me dat een stelletje hufters zeg. Een kl***n produkt op de markt zetten en dan nog niet eens je verantwoordelijkheid nemen. Kunnen we ze:klap het niet verplicht laten drinken, misschien heeft het dan toch nog iets van een zuiverende werking...........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.