• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Sonax Saga: De Dood van een Alcantara Interieur

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=78015

Misschien moet je die link eens lezen. Op het moment dat hij de Swissvax Alcantara reiniger gebruikt, gaat de Alcantara er ook heel raar uitzien. Probeer anders te doen wat deze meneer ook heeft gedaan met het scheren enz.


Groeten Matthijs
 
Zjezus man.....

Ik weet dat je er niets mee opschiet, maar ik baal met je mee.
( en ben er ook zwaar gefrustreerd van )

Ik denk dat er niemand is die zich ook maar enigszins kan voorstellen hoe jij je voelt, en ik pas er dus ook voor om dit soort woorden te gebruiken......

Ik kan je echter wel het volgende toezeggen :

Als er ook maar één manier is waarop jij denkt dat ik je kan helpen, laat het dan weten.

Je weet wellicht dat ik bij Van Heck werk, en dat wij ook distributeur zijn van dit "merk"
Ik ga morgen met een aantal collega's overleggen welke acties wij eventueel kunnen ondernemen.
( alles binnen het toelaatbare, maar wel met een ludiek karakter )

Nogmaals, als ik op wat voor manier kan helpen ( in welke vorm dan ook ) "you can count on me"
En dat is een belofte......!!!!!
 
Ik volg dit horror verhaal nu een tijdje en nu ik dacht dat mijn mond niet verder open kon, valt ie toch nog verder open. 8-())
De arrogantie straalt er van af. ]-0

Ik geloof dat de top van "Zonix" (zoals ik ze vanaf nu maar ga noemen) de kracht van negatieve "reclame" zwaar onderschat.
Goed nieuws gaat snel, slecht nieuws nog sneller en het blijft ook nog eens langer hangen ook.
Ik ben dan ook al lekker veel "reclame" voor ze aan het maken.
Sven, sterkte met de verdere afhandeling, ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
En als er ooit een ludieke actie wordt ondernomen, count me in.
 
Sonax heeft echt verkeerd gereageerd. Dat valt me tegen van een bedrijf als dat. En het product, dat had ook nooit mogen gebeuren.
Op Detailingworld.co.uk las ik dit.
Deze man ging Alcantara herstellen. Hij gebruikte ook een Alcantara reiniger, van Swissvax. Hierdoor ging zijn Alcantara er zo uit zien:
P1020445.jpg


Daarna gebruikt hij een speciale borstel om het strak te kammen, en daarna scheert hij het op met een electrisch scheerapparaat waardoor het resultaat dit wordt:
P1020452.jpg


Ik hoop dat je er misschien wat aan hebt. Succes ermee!


met vriendelijke groet,
Matthijs
 
Bedankt voor jullie steun! Ik waardeer het bijzonder... :cool:

Heb ff niet zoveel te melden nu, ben een beetje depri van dit gebeuren. Ik had toch wel verwacht dat ze érgens mee zouden komen op Tim's voorstel, zeker omdat ze perse wilden weten of ik me daarin kon vinden. Waarom anders in vredesnaam om een reactie vragen, om je vervolgens weer eindeloos te laten wachten (tot ná de deadline) om met 0,0 uit de bus te komen. Bah, wat een misselijke lieden...
:-&


Matthijs, bedankt voor het meedenken, maar die thread is al eerder voorbijgekomen. Mijn interieur is ten eerste beyond repair volgens de experts, en bovendien wil ik het weer in dezelfde staat hebben zoals het was, niet een beetje bijgeschoren. (Met alle respect, ik vind dat stuur er nog steeds niet uitzien).
 
allemachtig...Ik hoopte dat er nou wel eens een einde zou komen aan dit gezeur....Echt te bizar dat Sonax wederom de kop in het zand steekt en hoopt dat het probleem weggaat....:(

Sterkte Sven, we staan met zijn allen achter je!
 
Het is klote maar het is niet anders. Advocaat in de arm nemen en uitmelken die handel! Je zal je zeker weten al goed hebben laten inlichten, maar misschien kun je nog ergens voor een second opinion vragen. Sonax zal zeker weten ook de nodige juristen hebben en ik vraag me af of ze je dit kunstje zouden flikken als ze zelf zeker weten dat ze nat zullen gaan als het tot een rechtzaak komt.. :confused:
 
Nadat ik deze brieven ff doorgelezen heb, kan ik toch wel zeggen dat jullie (Sven en Tim) er nog erg kalm en beleefd bij gebleven zijn!
Daarom heren : CHAPEAU! :)^

Maar ik begrijp nog steeds niet dat Sonax dit zomaar laat gebeuren, ze denken precies dat Sven dit zomaar gaat laten?? }:)w
En dan dat coulance voorstel :-& ......

Zoals al eerder in deze topic aangehaald is, ze denken echt dat ze het zo kunnen winnnen? Door dus alles af te waaien en zeggen dat zij niet verantwoordelijk zijn??

Dit betekend in mijn ogen dat Sonax daar gerund word door een hoop kleine kinderen !!!]-0 ]-0 ]-0

Buite al deze problemen, moet je dan ook nog eens dagelijks op dat interieur kijken:sob:

Ik kan maar 1 ding zeggen;

Beste Sven en Tim,

Laat jullie niet op jullie kop zitten en zeker niet onder tafel schuiven door deze bende nietsnutten!
Als jullie hier verder mee gaan, zeker doen ! Laat ze maar wat zweten!!!!

Zeker ook beginnen over het kleur verschil nu. Na al jullie kalmte hoef je je nu nietmeer in te houden :|~*

Als ik ook maar ergens kan bij helpen, mag je het altijd laten weten !!!

Groetjes,
Ronny
 
Sprakeloos, ik voel met je mee, als er een ludieke actie komt doe ik zeker mee.

@Tim, strakke actie, ben alleen bang dat je de artikelen ook met 40% korting niet meer kwijtraakt
(kunnen we niet een soort boekverbranden doen maar dan met sonax artikelen]d~^ )
 
Nette email Tim, maar toch erg duidelijk. Ze hebben het veel te ver laten komen. Dat ze niet willen betalen voor het interieur van Sven zou tot daar aan toe zijn, maar de mensen op een dusdanig lullige manier aan het lijntje houden is beneden alle peil. Ze zullen niet wakker liggen dat jij de Sonax producten niet meer doet verkopen, maar op de lange termijn gaan ze het zeker merken. Boycotten die handel! hehe
 
pff,.wat een verhaal zeg,.wderom met verbazing de laatste pagina zitten lezen.....
Suc6 jongen! Moge het recht zege vieren!:|~*
 
Als dit voluit in de publiciteit komt (radio/tv/kranten en internet) zal sonax daar wel degelijk iets van merken, als er een duidelijke daling in de verkoopcijfers is dan zal dat het hoofdkantoor/aandeelhouders niet ontgaan.
 
Wij hebben al gebeld met Sonax met de vraag of we moeten stoppen met de verkoop van Sonax...
Ik persoonlijk laat het er niet bij zitten.....
 
Ik denk dat het nu tijd wordt dat de advocaat stappen gaat ondernemen richting Sonax.
En dan zou ik de advocaat advies vragen m.b.t. het opzoeken van publiciteit via Kassa of Radar (niet alleen de fora, maar echt een televisieuitzending).

Nu zullen ze voor één persoon niet snel een tv-uitzending maken, maar als we 100+ handtekeningen kunnen verzamelen wellicht wel.

Ben je toevallig ook lid van de Consumentenbond? Dan kun je als lid misschien iets voor elkaar krijgen. Misschien zelfs via de ANWB.
 
@EHA: wat was het antwoord van de medewerker van Sonax? Of had ie geen idee waar je het over had?
 
Het is gewoon primair de arrogante manier waarop ze het denken te kunnen doen.

Mij gaat het in de basis om de volgende dingen:

- Sonax heeft de passagiersstoel kapot gemaakt, zelfs dat willen ze niet vergoeden
- Sonax heeft ter plaatste meermalen toegezegd tot vergoeding over te gaan
- Servicemedewerker Mookly heeft de klacht als 'Terecht' ingevuld op een Sonax-schadeformulier
- Sonax gaat meermalen niet in op vragen die ik stel
- Sonax laat elke keer expres op zich wachten

Elke shop die Sonax verkoopt zou op de hoogte gebracht moeten worden over de gehele gang van zaken! Ik overweeg ook sterk om een nette, feitelijke, maar duidelijke mailing de deur uit te doen naar alle Sonax-dealers in Nederland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.