• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Demotard stelt zich voor.

demotard

Detailing rookie
23 okt 2008
3
0
Poetsende en blinkende leden, graag wilde ik mij even voorstellen. Ik ben Willy, woonachtig in Bree (Belgie). Ik ben sinds een vijftal jaren een fervent gebruiker van Meguiar produkten. Mijn blinkend karretje is een SEAT ALTEA XL, aangekocht in september 2007. Sinds een maand ongeveer volg ik dit forum met interesse, ik ben ook lid op het MEG forum. Carclean heeft een interessante online winkel, goede prijzen en een fijne aankoopservice. Alleen jammer dat ik niet kan betalen met creditkaarts.

Onderstaand enkele foto's van mijn blinkend karretje.

Maandag begin ik aan een nieuw blinkend project, namelijk de porsche van mijn aanstaande schoonzoon. Ik zal van dit project wat foto's nemen, voor en na.

P1010263.webp

P1010264.webp

P1010259.webp

P1010260.webp

P1010261.webp

P1010262.webp

Groetjes.

Welkom! En alweer een Zuiderbuur erbij op het forum. Nog even en er zijn meer Vlamingen dan Nederlanders te vinden hier. :lol

Welkom Willy!

Onzettend mooie Seat met een bijzondere kleur!

Betalen met Creditcard komt er zeker aan, alleen wanneer is nog niet precies bekend!

Ik merk dat veel Belgen zich de laatste dagen aan hebben gemeld, komt dat toevallig door onze korte bijdrage op het Belgische Meguiar's forum?