• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Den en Bren stelt zich voor

Den en Bren

Detailing rookie
16 nov 2010
46
0
Even voorstellen
Ik ben Dennis 35 jaar en samenwonend in Almere met Brenda mijn vriendin.Vandaar Den en Bren omdat ik op meerdere fora zit voor het gemak deze nick name aangehouden.We zijn in het bezit van een Seat Leon in de kleur Black Magic, mooie kleur zwart maar je ziet er alles op.
Nu ik mijn een beetje wil verdiepen in het auto wassen/poetsen op advies van anderen op deze site gekomen. Ik ben een leek nog op dit gebied en hoop hier de nodige kennis en advies van anderen op te doen. Even nog een foto van de bolide toen we hem nog niet zo lang hadden.

IMG_0678.webp

Grtz.Den

Welkom Hier!

De benodigde kennis en adviesen zijn hier ruimschoots te vinden!
Genoeg topic's die je helpen e nals je er echt niet uitkomt kun je het altijd vragen!

Veel plezier hier en Nice Car!

Bedankt voor de reacties.

Hierbij nog wat meer info:

De wagen is geen originele Topsport de buitenkant is wel helemaal Topsport uitgevoerd. Dus bumperkit skirts en velgen zaten er al op toen we hem kochten.Aangezien ik een liefhebber ben en oog voor detail heb ik laatst een Topsport klepspoiler erop laten zetten org. Seat. Buiten zijde is dus af.Het is een 110 Pk Stella origineel maar gechipt naar ong.140 pk was ook al gedaan toen we hem kochten.er zijn nog wel meer aanpassingen gedaan maar daar is dit forum niet voor.

Wat ik tot nu toe aan spulletjes heb om te gaan poetsen:

Wat ik al gekocht had voor ik van dit forum afwist

de starters set van Meguiars wash & wax met de

NXT car wash
NXT tech wax
Supreme shine Microfiber towel
Microfiber wash mitt
Soft foam application pad

toen dit later er nog bij gekocht

van Meguiars

Scratch x 2.0
Wheel brus
All wheel cleaner
all surface interior brush

Toen advies op een ander forum gekregen en verwezen naar Carclean en dit aangeschaft

Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - Natty's Liquid Blue
Meguiars - Quik Clay Detailing
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal
Poorboys World - Microfiber Applicator

en een Monello Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator kado gekregen.

Heb natuurlijk nog meer op de verlanglijst staan maar moet ook weer even sparen. Sommige aangeschafte dingen had ik achteraf beter niet kunnen kopen omdat er betere en goedkopere alternatieven zijn.

Grtz.Den

Bedankt voor de positieve reacties, nu zal ik eerst handmatig de was en poets beurten gaan doen. En sparen voor de uitbreiding van de collectie en een DAP.

Grtz.Den

Van harte welkom op het altijd gezellige CC forum.

Komen jullie morgen ook nog even een kijkje nemen op de detaildag in Lelystad ?

@ Wilma
Ik zou graag willen maar ik ben herstellende van een hernia operatie en kan/mag nog niet auto rijden.Poetsen zit er voorlopig ook nog niet in maar is nu ook het weer niet echt voor.Wel lekker in een hal:-d

@ FRfreak je komt ze ook overal tegen:-d

Grtz.Den