He guys!
Sorry, de e-mail notificatie werkt niet en door een drukke periode ben ik al de reacties mis gelopen!
Helaas, Aron147, ben ik er achter gekomen dat de plekken die zijn overgespoten wél blanke lak hebben en de rest niet. Vreselijk balen dus. Het is overigens ook verre van mooi gespoten. Moet er dan wel even bij zeggen dat ik een vreselijke Piet Precies ben. Je schatting van een week gaat wel kloppen helaas. 13 September ben ik op het Japanse Auto Festival aanwezig met de auto. Dat is redelijk kort dag en ben nog geen stap verder gekomen maar wil daar wel verschijnen met een prachtig gepoetste auto. Wilde het daarom deze week toch eigenlijk met de hand gaan doen met Scratch-X. Punt één door het ontbreken van een DAP, punt twee dat ik het een aanzienlijk bedrag vind nu even snel uit te geven (ik reken een € 250,- in combinatie met pad's en polijst middel etc) en punt drie dat ik het heel graag wil zien alvorens het zelf te gaan proberen. Ook al zou ik hem nu bestellen, heb ik hem pas ergens in de loop van volgende week. Nu ben ik bang dat het dadelijk toch niet zo goed lukt en ik het niet meer zal redden als ik dan besluit het toch met de hand te gaan doen.
Lastig. Zit er een beetje mee in mijn maag. Zeker omdat ik dus twee stukjes heb gedaan en dat verschil zo overduidelijk is dat de hele auto wel gedaan móet worden.
paulb zei:
Hoi Maarten,
Alweer een Twins tuner op het forum welkom.
Twee interessante dingen. Je kent me blijkbaar? Wintelre komt me zeer bekend voor maar daar houdt het dan ook op. Tweede is dat er blijkbaar nog een member, of het meervoud daarvan, hier op het forum een geschiedenis hebben in het scooter wereldje?
Ben benieuwd! Altijd leuk eens herinneringen op te halen.
Berlicum kom ik niet zo vaak moet ik eerlijk zijn, Sjors. Hou mijn ogen goed open en zie het altijd als er een mooi gepoetste auto voorbij schiet. Als het een Omega is en het hier in de buurt gebeurd laat ik het je wel weten! Grote kans dat het je maatje is dan.
Roderik, foto twee geeft denk ik het meeste weg van de lijnen van de auto. De kleur kan je best eens goed hebben maar die is op meerdere Honda's geleverd!