Vandaag weer wat ontvangen en gelijk maar even staan tobben vanavond, geen zin om te wachten
Helaas van de mindere belichting hier beneden maar dan zie je tenminste niet hoe vies de TT is! :roll:
[2e foto: Alles uit en even het rempedaal vastgezet..]
Later weer meer..
Conclusie: Ik vind zelf de lampen in real life mooier en ze ogen een stuk sportiever/strakker dan de originele die ik een beetje rommelig vind aandoen, mede door die kleine rondjes en ovalen als ik het nu zo vergelijk!
Op de oude heb je trouwens ook een heel stuk loos plastic zitten aan beide kanten.
De zwarte rand van de nieuwe dan weer, is zoals gezegd bij een zwarte auto totaal niet erg!
Wat grappig is, is dat het nieuwe armatuur door de LED's natuurlijk sneller zijn en nu wel meeknipperen met het geluid van het relais en de originele wat achterblijven.
Ik ben er nu nog niet over uit of ik ze een tint donkerder ga maken, ik denk het niet. De LED's zijn ook (gelukkig) niet overdreven fel en ze hebben goede kwaliteit weerstanden/alu behuizing gebruikt.
Ze gaan zeker blijven want ik vindt het nu al mooier ogen en het doet de kont goed, maakt het wat rustiger en toch weer iets dikker.
Misschien haal ik de TT aanduiding er ook gelijk af.
Grtz, Dennis