• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Denno - Dennis stelt zich voor

Denno

Detailing addict
23 feb 2010
67
52
hallo allemaal ,nadat ik al een tijdje aan het meelezen ben op het forum vond ik toch tijd om me eens registeren en me voor te stellen.

Ben Dennis, kom uit Leusden(naast Amersfoort)22 jaar, heb een zilveren Audi TT roadster. Die sinds ik hem sinds vorig jaar heb alleen nog maar gewassen is met HD of bij de carwash :schaam :|~* (uit luiheid). Maar nu op de motorkap wat krasjes en swirls zitten en ik me beetje verdiept heb in dit forum en de CC webshop , wil ik het toch zelf gaan doen door een Dap aan te schaffen of op spierkracht. Begin is er al voor het cabrio dak en leren bekleding, voor de rest moet ik nog kijken wat ik precies ga aanschaffen. Maar eerst is een keer de binnenkant goed schoonmaken nu de winter zo goed als over is, aangezien der door condens schimmel zit (inhoekje van cabriodak) ]-0

Groeten Dennis

383237784.webp

383237787.webp

383238313.webp

Zijn de enigste fotos die ik zo snel kon vinden, van toen ik hem vorig jaar ging halen. Dus sorry voor de slechte telefoon pics en pro nummerbord fotoshop,

Welkom Dennis! Heel verstandig om het in stappen aan te pakken; first things first, dus de binnenkant heeft nu de aandacht vanwege de schimmel. De rest komt wel als het weer beter is 8-)