• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rob stelt zich voor

Rob84

Detailing rookie
20 okt 2008
18
0
Na al geruime tijd mee te lezen zal ik mijzelf ook maar eens voorstellen...

Ik ben Rob, 24 jaar oud en woon in Wieringerwerf (kop van Noord-Holland) En ben werkzaam als uitleen ICTer.

Ik ben z'n 2,5 jaar geleden begonnen met poetsen toen ik in de zomer van 2006 mijn eerste nieuwe auto had gekocht (Toyota Aygo "sport") De Aygo heeft een jaar geleden een nieuw baasje gevonden in het zuiden van het land.
Sinds begin dit jaar ben ik in het bezit van een leasebak, een Fiat Grande Punto. De Punto is op dit moment behoorlijk verwaarloost qua poetsen. Mede door de carwash aflevering al in januari en het gebrek aan een machine om dit te herstellen.


full.jpg

De Aygo



full.jpg

full.jpg

De Punto, zo ziet hij er de afgelopen 10 maanden 90% van de tijd er uit.
Op dit moment zit ik bij een agrarisch bedrijf gedetacheerd midden in de polder. Dit gaat gelukkig in januari veranderen...

Tijdens mijn vakantie van de zomer heb ik even goed mijn deur kunnen bezichtigen vanuit de tent...
full.jpg

Een groot drama dus...:sob: :schaam Sinds dien het voornemen om hem weer "op te knappen"
De DAP is inmiddels binnen, nu nog een vrij weekend met goed weer en een lekkere temperatuur om hem weer netjes te krijgen. De collectie komt zo in een ander forum te staan ;)

De Punto wordt ook meteen mijn eerste project hier op het forum. Nu alleen nog mooi weer...
 
Hallo Rob,

Leuk voorstelrondje en van harte welkom op het forum! Leuke auto's heb je joh! Die Aygo staat mooi te glimmen! Zwart is natuurlijk een hele andere kleur om te poetsen maar ik ben er van overtuigd dat dit helemaal goed gaat komen.

Succes! ;)