• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sander stelt zich voor

skok

Detailing trainee
25 apr 2011
6
47
52
Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik dit forum ontdekt. Echt geweldig om te zien hoe de lak zo enorm kan schitteren met een dagje poetsen (of heb ik nu het verkeerde woord gebruikt??). Ik ben altijd zuinig geweest op mijn auto's en heb deze regelmatig met de wax van de schildpad behandeld. Altijd mooi om te zien hoe je auto dan weer staat te glimmen. Na het lezen van dit forum, ben ik erachter dat dat kinderspel is en er zelfs een 5-stappenplan is. Dat wil ik wel eens uitproberen!
Verder ben ik geen auto-fanaat, maar houd gewoon van een schone, schitterende auto. En ik kan ook genieten van een regenbui, als je de druppels als vanzelf van je motorkap en ramen ziet glijden. (Beter is natuurlijk als het niet regent.)

Mijn eerste auto was een Citroen AX, daarna overgestapt op Renault (Megane I hatchback). Beide waren 2e hands. Vijf jaar geleden een nieuwe gekocht - Megane II grand tour in rood metallic. Ik zal proberen om hier nog ergens een foto van te plaatsen om een idee te krijgen van de kleur. Daarnaast ook nog een aantal oldtimer-motorfietsen gehad. Allemaal zogenaamde "naked bikes" met veel chroom, dus veel poetsen. Altijd leuk!

Ik ga nu maar eens mijn tweede berichtje plaatsen met mijn stappenplan.

groeten,
Sander
 
Bedankt voor jullie reacties. Heb net mijn 2e topic (klik) geplaatst, met mijn voorstel voor het 5-stappenplan!
 
hey sander,welkom ..........:grinning:
ben je tevreden van die schilpad of heb je ook nog andere merken in je stal staan?
ik ben voorlopig fan van mothers wax,maar door te lezen koop je wel andere dingen en di zijn vaak ook goed hoor!!
groeten danny