• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail cadeau geven

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
Allereerst, mocht dit bericht niet of ergens anders geplaatst moeten worden mag dit gedaan worden.

Afgelopen 3 weken heb ik van mijn vader zijn Mazda CX-5 mogen lenen voor vakantie. Enorme mooie auto, maar in niet te goede staat. Nu heb ik hem na de vakantie goed gewassen, interieur gereinigd en in de dressing gezet. Alleen heb simpelweg de tijd en alle spullen niet om hem te detailen. Nu zat ik te denken om hem een detail cadeau te geven. Wassen vind ie maar niks maar als alles strak is geniet die er enorm van.

Ik zat te denken om de auto te laten polijsten en te coaten, net zoals de rubbers, het glas en de velgen. Alle andere ruimtes gewoon en netjes schoonmaken Binnenin is het een kwestie van opfrissen. Kan iemand mij een indicatie geven wat dat kost qua prijs? Ik zie hier mooie resultaten dus vermoed dat hier wel een hobbyist zit die dit kan/wil verzorgen. De auto verdiend het maar die ouwe lui van mij nog meer.

Ik zit op 10 min. van Nijmegen maar als het gevoel goed is wil ik wel een uur rijden.

Mocht iemand hierop willen reageren waardeer ik dit enorm.

Kelvin.
 
Als hij wassen maar niks vindt dan heeft de detail ook maar een maandje nut of zie ik dat verkeerd? Wat eenieder hier ook met zijn voertuig uitspookt, als je de gedetailde onderdelen niet juist behandeld dan is het zo weer bij het oude.
Het lijkt me een goed bedoeld cadeau van je aan je vader maar ben bang dat je moeite gaat vinden met het vinden een detailer die er zijn hart en ziel in stopt wetend dat de auto daarna niet meer goed behandeld wordt.
Als ik jou was bracht ik hem naar een poetser om de hoek voor €100,- laten cleanen en je vader zal het ook mooi vinden.
 
Allereerst, mocht dit bericht niet of ergens anders geplaatst moeten worden mag dit gedaan worden.

Afgelopen 3 weken heb ik van mijn vader zijn Mazda CX-5 mogen lenen voor vakantie. Enorme mooie auto, maar in niet te goede staat. Nu heb ik hem na de vakantie goed gewassen, interieur gereinigd en in de dressing gezet. Alleen heb simpelweg de tijd en alle spullen niet om hem te detailen. Nu zat ik te denken om hem een detail cadeau te geven. Wassen vind ie maar niks maar als alles strak is geniet die er enorm van.

Ik zat te denken om de auto te laten polijsten en te coaten, net zoals de rubbers, het glas en de velgen. Alle andere ruimtes gewoon en netjes schoonmaken Binnenin is het een kwestie van opfrissen. Kan iemand mij een indicatie geven wat dat kost qua prijs? Ik zie hier mooie resultaten dus vermoed dat hier wel een hobbyist zit die dit kan/wil verzorgen. De auto verdiend het maar die ouwe lui van mij nog meer.

Ik zit op 10 min. van Nijmegen maar als het gevoel goed is wil ik wel een uur rijden.

Mocht iemand hierop willen reageren waardeer ik dit enorm.

Kelvin.
Wil je er dan ook een couting op hebben
 
Waar zit je aan te denken qua bedrag. En om het woord hobbyist hier te noemen geef je eigenlijk al aan dat het niet al te veel mag kosten.

Neem aan dat er in de buurt van Nijmegen ook detail bedrijven zitten?

Weet goede bedrijven in Uden, Oss en Beers, best in de buurt dus

Wellicht kun je er met de auto langs gaan voor een offerte, niemand zal namelijk een bedrag noemen zonder de auto eerst te zien.
 
Die term wordt genoemd omdat je zelf al aangeeft dat de auto niet in al te beste staat is en er dus niet echt naar omgekeken wordt, maar ook omdat de detailers hier op het forum die wel weten wat ze doen, niet met een paar uurtjes klaar zijn. Wat dus de nodige kosten met zich meebrengt, want een paar dagen komt eerder dan een paar uurtjes. Zeker als er een hoogwaardige coating aangebracht moet worden op de lak/velgen/kunststof/ramen.

En, zoals al eerder aangegeven, is het forum niet bedoeld voor zoektochten naar andere bedrijven dan Carclean.com of Diventa Bella, alsmede ''hobbyisten''.
Als je dan al een goed adres zoekt, zou ik eens de website van Diventa Bella bekijken en hen informeren. ;)