• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail Meeting Europoort 25 januari

Ik zelf kom ook uit het Zuiden. Ik ben wel geinteresseerd in een detailmeeting. Maar het lijkt me niet leuk om helemaal in mijn eentje naar Rotterdam te rijden, dat zijn toch zo'n 2,5 uur.
@Xizer, als je niet alleen wil gaan..., misschien gaat B.K. ook wel. Maar ik weet nog niks zeker. De volgende keer eens een meeting wat dichterbij :party:
Heb pas één keer mijn auto gedetailed. Heb niet veel ervaring, dus het lijkt mij erg leerzaam om een meeting mee te maken en natuurlijk ook de mensen van gezicht te leren kennen. Mensen van carclean, nog bedankt voor jullie kerstkaartje en het zakje snoepjes (zal mijn oudste zoon wel allemaal opsmikkelen) die bij mijn bestelling zat.
Opmerking over de Miracle Dryer van CG: Die ziet er heel anders uit dan op de foto. De doek die ik heb ontvangen heeft een fellere gele kleur en een satijnen rand. Hij lijkt op de MF doeken van PB, maar deze is ietsje dikker (en groter). Ik had een dikkere doek verwacht, zo concludeerde ik uit de foto. Helaas kan ik hem nog niet gebruiken met dit vieze weer. Ik kijk uit naar wat warmere en drogere dagen.
 
Danielle zei:
Opmerking over de Miracle Dryer van CG: Die ziet er heel anders uit dan op de foto. De doek die ik heb ontvangen heeft een fellere gele kleur en een satijnen rand. Hij lijkt op de MF doeken van PB, maar deze is ietsje dikker (en groter). Ik had een dikkere doek verwacht, zo concludeerde ik uit de foto. Helaas kan ik hem nog niet gebruiken met dit vieze weer. Ik kijk uit naar wat warmere en drogere dagen.

Deze ook gisteren ontvangen

IMAGE_008.jpg
 
@Abarth

Zo te zien dezelfde CG miracle dryer. Ik ben benieuwd of hij echt zijn werk goed doet. Zelf moet ik me toch nog steeds verdiepen in hoe ik foto's op het forum kan zetten. Zelf heb ik me ooit eens aangemeld bij photobucket. Maar er eigenlijk niks mee gedaan. Er zitten maar 24 uur in een dag.
 
Tim is helaas verhinderd.

Binnen is plaats voor 15 auto's. Zoals al gezegd is iedereen welkom maar kunnen alleen de eerste 15 binnen staan. ( op volgorde van aanmelding )

Het enige waar rekening mee moet worden gehouden is dat de automaten muntjes vereisen en dat er voor het machinaal poetsen nog een aantal verlengsnoeren nodig zijn. Dus wil iedereen die machinaal wil gaan poetsen zijn of haar verlengsnoer meenemen?

Leon
 
Inderdaad eigen verlengsnoer meenemen, als er iemand meerdere heeft graag meenemen, beter teveel dan teweinig ;)
 
Is er ook nog iemand van plan een extractor mee te nemen?
Zou ik graag eens wat ervaring mee op willen doen.
 
Ik neem wel een haspel van 10 meter mee, ik neem aan dat dat voldoende moet zijn om vanaf het tap punt tot plaats nummer x te kunnen komen?

Zal nog wel wat reserve proberen mee te nemen ;)
 
Mocht de extractor van Tim niet lukken, ik zal de mijne bij interesse ook wel meenemen indien ik kom! :)
 
Bart ,Benny ,Rodders..Ik kan dus niet mee ,heb de dag erna examen ,dit gaat dus even voor...

Zeer spijtig..:broken_heart:
 
B.K. zei:
Bart ,Benny ,Rodders..Ik kan dus niet mee ,heb de dag erna examen ,dit gaat dus even voor...

Zeer spijtig..:broken_heart:
Jammer maar begrijpenlijk! Examens gaan voor :)^