goku3 zei:doe mij maar soto soupe
Leon1987 zei:Voor alle bezoekers van de meeting:
Zoals eerder al gezegt is Christiaan (ChevyV8) bereid om heerlijke soep en broodjes te verzorgen, zouden jullie hem even per PM willen doorgeven of jullie hiervan gebruik willen maken?
Om uit de kosten te komen is, slechts, een bijdrage van +- € 2,50 per persoon nodig voor een bordje soep en wat broodjes.
Zelf zal ik de zondag al heel vroeg in de Europoort zijn (waarschijnlijk blijf ik slapen van zaterdag op zondag) Om het allemaal wat gezellig te houden wou ik voorstellen om vanaf een uur of 10 je welkom te voelen!
Voor iedereen die later komt dan 11 uur wil ik dit graag weten, vanwege veiligheidsredenen moet het hek dan dicht. Iedereen die na 11 uur komt moet mij dan even bellen, dan doe ik het hek open.
Tot slot een laatste waarschuwing, op het terrein liggen een aantal grote drempels. Deze stapvoets nemen!
Gr. en alvast Tot Ziens!
Ja dat kloptnick22 zei:25 januari is bij mij op zondag , of heb ik iets gemist??
Chevy V8 zei:@SkyBuMp
Denk dat ik er zo rond half 9 ben op locatie,dan heb ik voor 10 uur wel die 5kuub pekel van me auto gewassen.]-0
En dan is er weer een plekje extra om binnen te staan.
Woon er 15min vandaan,dus dan kan ik nog een beetje uitslapen op zondag.
Uitslapen is me hobby,alleen jammer dat ik er nooit geen tijd voor heb.![]()
@ asta
Er zijn genoeg mensen ter plaatse die jou wel kunnen helpen.
Ik noem bv john623.
Als hem het niet lukt dan kun je het wel vergeten ben ik bang.